HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

lördag 3 april 2010

Till er mina bloggläsare...



Vill jag ge varsitt ägg med godaste, sötaste godiset i för att NI förgyller min dag med kommentarer och mail och läser min blogg! Tycker detta är så kul att dela med mig bitar av mitt liv och hålla kontakten med andra bloggare med;)

Idag är det superväder och det är i och för sig synd att man sovit bort halva dagen, men nödvändigt efter jobbet. Här är det tomt på A & A som befinner sig på mässa. Jag struttar runt här in och ut på altanen och fixar lite. Är kattvakt också i helgen till Signe & Fonzie. Två så vackra raskatter som bara vistas inomhus såklart. Cremebeiga...ja ni skulle se dom! Hade matchat min inrednig...eller så kanske man inte kan tänka:) Fick en fin present av deras matte, kika på den roliga burken med godis i. "Thank You for looking after my cat! "
Faktum är att jag fått frågan om T & B om jag köpt vita hundar för att det ska passa in. Helgalet såklart! Älskar WESTIE rasen som är en underbar hund. Att de sen råkar vara vita var ju en bonus;)

Ska på middag ute ikväll med goa vänner, det ska bli kul. En del som man bara träffar emellanåt för de har flytt småstaden till förmån för Sveriges två största städer;)

Ska visa er nåt fiiiiiiint ikväll...en tidig födelsedagspresent har letat sig hem till mig;)

Adela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails