HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 14 april 2010

VÅRTÄVLING - Vinn lykta i lantstil!



Vilken dag med sol eller hur?
Har tränat ikväll i fina gymmet på arbetsplats P och anar redan träningsvärken i morgon;)

Nu är det dags för en vårtävling! Företaget jag har gjort en webshop åt sponsrar med en jättefin nyhemkommen vit ljuslykta i trä med zinktak, som pris! Detta är april månads tävling/utlottning och sen kommer vi att köra en tävling till i maj, med ett ännu finare pris...;-)
Så vill du vara med och vinna den fina lyktan i lantstil ca 35 cm hög (värde 289:-) så mailar du nån kul motivering varför JUST DU ska vinna.


Vill du öka din chans med;

1 LOTT: Maila mig med motivering.

2 LOTTER; Maila mig med motivering och länka hit till min blogg eller länka hit från Facebook om du inte har någon blogg.

3 LOTTER; Maila mig med motivering och länka till Hultarps webshop.

Har du länkat så talar du givetvis om det i mailet;-)
"Jury" på motiveringarna kommer att vara mina två teenagers;)
Tävlingen/utlottningen pågår fram till den 22/4!

Lycka till!
Adela




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails