HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 5 maj 2010

Har du tid 60 sek?



Hallå, är det någon som vet var våren tog vägen? Detta väder gillas inte! Lägger in ett fint foto så kan vi lura oss lite att det är så här;) Onsdag här med diverse olika uppdateringar av material som skickas ut till våra säljkontor. Ny huskatalog genererar i ytterligare många uppgifter åt alla håll och kanter, trust me!

Tänkte ge er ett tips som jag i min tur fått av min frisör! Dualsenses Rich Repair 60sec Treatment från GOLDWELL. Världens bästa (tycker jag) ultrasnabba intensivkur som återuppbygger håret och reparerar det på endast 60 sekunder! Och det ÄR verkligen sant! Smidig återuppbyggnad för torrt och skadat hår . Specialutvecklat Repair System med pashmina-silkesproteiner vilket ger håret en frisk glans och en silkeslen känsla. Och vem har inte torrt och lite skadat hår efter denna l å n g a vinter? Ca 170 pix för en burk som räcker länge. En klick i handen, massera in, låt verka en minut och skölj noga. Jag lovar, den gör underverk;) Köp den, du kommer att bli nöjd.

Ok, då jobbar vi väl på idag med? Lillördag och lilla A och jag ska kika på Avatar ikväll...kvalitetstid med "unge herr snart 16-åring";-)

Vårkram trots vädret!

Adela

4 kommentarer:

  1. Ja, locka fram den där värmen. Himla envis med att inte kunna slå igenom. Solen skiner här ute får väl se på lunchen om det blivit något varmare. Tack för tipset! Detta påminde mig om att jag borde göra en inpackning. Ska ta slut på den jag har hemma sen ska jag ta och testa ditt tips. :)

    SvaraRadera
  2. På bio eller? jag hoppas ni ser den i 3D då?! :) helt super! kram charlotte

    SvaraRadera
  3. Ja testa den Jeanette den är superbra!;)

    Tyvärr inte Charlotte! "Bio" hemma i soffan...skönare ibland. Hade varit kul med 3D.

    Kram till er!

    SvaraRadera
  4. jo de e ju skönare! Den filmen är helt underbar tycker jag, bästa man sett på länge! :) Kram Charlotte

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails