HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 4 maj 2010

Sex & The City 2




Längtar verkligen efter filmpremiären!;) Blir dock tveksam då det går att läsa olika datum på nätet...både den 27 och 28 maj figurerar som premiärdatum?! Rätta mig ni som vet!;)

Fantastiskt snygga Sarah Jessica Parker verkar bara bli ännu fräschare med åren! Tycker verkligen SATC har mycket, även om man kan tycka den är ytlig på ett sätt men ändå så rolig!. Snyggt, fräscht, kul humor och glada människor mitt i livet, även om de lever ett ganska annorlunda liv än oss flesta;) Nu kan de leva ett ännu mer annorlunda liv än innan när deras första film blev en enorm succé och spelade in över 415 miljoner dollar...

Den här gången åker Carrie, Charlotte, Miranda och Samantha bland annat till öknen i Abu-Dabi, och Carrie verkar få problem i relationen med Mr Big. Dessutom dyker gayikonen Liza Minnelli upp, och superstjärnor som Miley Cyrus och Penelope Cruz skymtar också förbi i filmen.

Kika på en filmsekvens här


Nu ska jag ha en skön kväll! Hoppas ni har det med;)


Adela

5 kommentarer:

  1. Jag längtar också efter den. Jag tycker att serien, och den första berättelse, mest handlar om nära vänskap; eller så är det jag som väljer att se dem så:)

    SvaraRadera
  2. Första filmen ska det vara, inte berättelsen:)

    SvaraRadera
  3. ÅH Absolut bästa film ever....fullkommligt älskar serien,hoppas SATC 2 är lika bra..som sagt lääääängtar!! /kram Linda

    SvaraRadera
  4. SKA SES!!! Lööööv SATC...ska ta med nån go vännina...äta massa popcorn...och njuta av dessa underbara kvinnor!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Håller med dig Åsa, det är ju mycket stark vänskap i vått och torrt mellan tjejerna! Tror vi alla kan identifiera oss med våra väninnor;)

    Mia & Linda;) såklart vi ska se den!=)

    Kram till er alla;)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails