HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

söndag 6 juni 2010

En snabb sommarpartyoutfit :)




Ett snabbt inlägg, solen lockar för mycket! Efter en riktigt supertrevlig kväll så ska dagen bli lite lugnare och det finns lite att plocka med hemma idag. Bäst att ta vara på solen! Mer mingelbilder kommer senare ikväll, från ett trevligt sommarparty och ett vackert hem.

Kvällens bestod av denna fina kreation från Odd Molly! Gillar verkligen färgen dark powder på sommaren. Den känns nästan lite guldig, till de fina spetsarna. Underklänning och blus, Odd Molly och cremefärgad underklänning från Cream. Den underklänningen har jag använt under det mesta...är nog sommarens bästa köp!;) Mockastövlarna är också mina nya favoriter. Så sköna! Handgjort halsband i cremerosa från väninnan i Halmstad;)

Nu ska jag göra som TinTin....lägga mig upp och ner som han ute i solen! Sen blir det grillning med stora och lilla A.
Vi ses senare;)
Adela

4 kommentarer:

  1. Tjusigt, tjusigt! Gott med grillat. Katter kan verkligen konsten att slappa:)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint!! Så himla sommarfräscht! :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. ja det är verkligen en klockren kombo!! Så snyggt! KRAM

    SvaraRadera
  4. :D Inne och kikar igen då jag icke kan glömma denna härliga outfit. Därav min fråga ang storleken på Suiteheart Minigown. Jag har iofs inte Chrysalisen iheller i den färgen. Men det är ju så himla läckert!!!!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails