HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

lördag 26 juni 2010

Gungat i solnedgången och Oddfyndat!


Skön kväll, har gungat i hänggungan med lilla B i knäet hela kvällen och sett solen gå ner;) Har verkligen fått en ny "oas" att vara i och softa på kvällarna. Lilla B är så rolig med, hon njuter verkligen att ligga och kika ut och gunga lite. Mys med tända ljus, pizza och melon med lilla A.

Har sålt två klänningar idag och fyndat på Odd Molly rean den klänning jag suktat efter hela våren, Living Loving lite blue! Äntligen var den på rea och med ett bra pris! Passar bra för vissa kvällar senare, nu när en lägenhet är bokad lite längre fram i sommar i Halmstad. Tradition sen många år tillbaka att en viss vecka ses gamla vänner där och har kul ihop! Stranden, killarna spelar golf, fika, shopping, besök på Salt och Tylöhus;) Innan dess ska lite annat kul och roliga ställen hinnas med också.

I morgon bär det av till havet! Can´t wait!!;)

Kram
Adela

10 kommentarer:

  1. Ohh ja den kommer sitta som en smäck på dig. Du gumman! Kan inte du tipsa mig hur jag skall få min madonna lite vitare? Vet du hur man gör? Alltså vill inte ha den kritvit, men vill ta bort det värsta "gulaktiga" om du förstår vad jag menar... Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ditt hem är så vackert att man dånar! Avis...där jag sitter i min sunkiga lilla lägenhet...
    Den klänningen kommer att bli klockren på dig!
    Ha en bra söndag & hälsa havet. Kram!

    SvaraRadera
  3. Säkert "som gjord åt dig"! Grattis!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh vilken drömhörna!

    Hoppas ni får en fin dag vid kusten - vi åker också ut på västkusten idag - kör ifrån de grå molnen.

    SvaraRadera
  5. Klänningen är såååååå fin! Toppar min ibland då det är lite kyligt med en Short Mesh kofta i chalk.......
    Du har inte sett en blå Nymph i storlek 2 någonstans??
    Du ville ha en multi i ettan, var det så?
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  6. Såg en multi etta idag!
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  7. Tack SötSanni jag hoppas det!;) Svårt där med Madonnan...kanske lite vim på en trasa och torka försiktigt eller måla om henne helt enkelt! Först svart, sen vit matt över för att sen shabba (slipa försiktit med sandpapper på vissa ställen) för att få den "rätta slitna looken";) Lycka till, hoppas det löser sig!=)

    Tack snyggJosanne;)Hälsade havet från dig! Helt underbart! Ja, hoppas den lilla blå sitter bra=)

    Anneli; Vi hoppas och får se!=)Bildbevis kommer;)

    everydaymolly by bina: Hoppas ni har haft en lika härlig dag som mig! Mmmm...havet!!=)

    Halvan: Å en etta???? VAR??=)
    SPANAR blå Nymph i storlek 2, var så säker!!;)

    Kram till er!

    SvaraRadera
  8. Ettan fanns/finns på Mix It i Sundbyberg.Såg den vid fyratiden och dom stängde ju 17.00 så om du ringer direkt när de öppnar imorgon så kan du ha en chans........;-))) 40% är ju ganska bra........
    Såg att Lisen hade blå Nymph i storlek 2 men med danska kronan och frakten så blir det sååååå dyrt...får fundera lite.
    Kram och LYCKA TILL!
    Halvan
    Just det här kommer Mix Its telefonnummer; 08-980380

    SvaraRadera
  9. TACK, tack, tack snälla ängel Halvan!=) Ringer och kollar i morgon direkt!=) En stjärna till dig! Ja skit med danska kronan o frakten...hoppas du hittar den närmre!!;)Jag fortsätter spaningen!=)
    Kram!!

    SvaraRadera
  10. Grattis gumman!! Den kommer att vara klockren på dig!! Älskar mina två (den blåa som du har nu och den röda), de är perfekta att kombinera ihop med en mängd Odd Mollysar och Noa Noa plagg!! LOVE!!
    Du har ett underbart hem och vackra, vackra bilder!!! Njuter varje gång jag är här och hälsar på!!
    KRAM!!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails