HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

söndag 27 juni 2010

En helt underbar magisk dag vid havet


Sparka av sig skoooooorna.....;)

Oj vad lille T njuuuuuter!


Lovely;)

Turfärjan

Skvalp....;)

Lilla bron över till den trollska ön

Jag hade en gång en båt.....;)

Inga badkrukor, tvärtom!



Bruna ben vill alla ha...;)

Sötast!

Herr & fru svan

Slottet är så fint!

Slottsträdgården och slottscaféet

Stallet

Baksidan av slottet

Avslutade dagen hemma gungandes i solnedgången;)

En helt ljuvlig söndag vid havet med blåååååå himmel och sol! Kinderna stramar och färgen är fin;) Badat flera gånger i det (is)kalla havet, men det var uppfriskande! Fika och lunch i solen och lite mys på stan med hann vi också med. Vi har haft det så bra! Tror bilderna får tala för sig själv här!

Längtar till semestern nu och allt kul som kommer;)

Sov så gott alla vänner;)
You fill my heart!
Adela

7 kommentarer:

  1. Ni ser verkligen ut att ha haft en toppendag!

    Jag kan säga detsamma...ville aldrig åka hem från landet så vi har precis packat upp nu och barnen somnade i bilen. Helt perfekt. Nu är det upptrappning inför jobb imorgon.

    Kram och godnatt

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen!
    Vilka fantastiska bilder du visar. Förstår att du har haft en underbar dag vid havet. När man ser dessa fina bilder så längtar man ju till SEMESTER;)
    Kram Bettan

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder! Själv har jag inte badat för det är för kallt :D

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Fantastiska bilder du bjuder på! Ibland får jag "klipp-abstinens" kan längta oehört efter dem..(bor på Öland). Hundarna är sötast! (igen..)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara bilder! (som vanligt här hos dig!) Inte helt oväntat så dröjde jag mig kvar lite längre på westisbilderna. Så söta och glada de ser ut!

    Hihi... jag tänkte faktiskt på dig när jag beställde jackan. Den är liksom ganska mycket du också. Och så hoppas jag att den ska passa ihop med stövlarna.
    Passa på nu om du är sugen, den är på 60% rea, kostar 359,50, ett riktigt klipp alltså!

    http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=34447&productId=246447&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

    Ha en bra måndag gumman! Kram!

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig dag på havet! :)
    Jag vill också ha bruna ben men det blir de nästan aldrig så jag har insett fakta och börjat fuska. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Idag har det fina svarta korset anlänt och just nu hänger det på ett gammalt orginalmålat allmogeskåp och är vackert men på lördag ska det få följa med mig på dop och vigsel.
    Tack snälla för förmedlandet.

    Med sommarvarma hälsningar från Eva Solid

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails