HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 18 juni 2010

Och i morgon är det den stora dagen;)


Den vackraste av alla brudar - Grace Kelly

I eftermiddag åker lilla A till storstan och jag är bara L I T E avundsjuk på honon att han får tillbringa helgen just där, särskilt som pappa bor m i t t i stan!;) Jag hade mer än gärna varit där och sett så mycket jag bara kunde av allt ståhej i Stockholm denna helgen! Nu är inte lilla A och jag lika där, så han är inte lika förtjust som jag. Men jag tror han ändrar sig när han väl kommer dit och får se allt kul på plats!

Tycker det är härligt med kungligheter, alla fina uppklädda människor i fantastiska klänningar, sen får andra tycka vad dom vill;) Jag tycker det är kul att följa detta och tänk att fått se allt nära?! Men det finns ju TV som tur är, så jag får upp tidigt ändå i morgon efter nattens arbete och titta;) Blir spännande att se hur vacker Victoria kommer att vara, för det är jag säker på att hon är!

Drottning Silvia var sagolik

Stackars olyckliga Diana - jag gillar volanger och spetsar med detta var too much!

Prinsessan Mary - Supersnygg hela hon!

Fantastiskt vacker tycker jag - Mette Marit
Nu ska jag lägga sista handen vid min balkong;-)

Vi ses senare;)
Kram
Adela

7 kommentarer:

  1. Håller med dig fullständigt ang Bröllopet! JAg har faktiskt minnen från kungaparets -76 också. Hur ABBA sjöng Dancing Queen och jag tokdansade till. Trodde direkt när Daniel och Victoria berättade att de skulle gifta sig att ABBA skulle göra om det hela. Än hoppas jag. :-)
    Ska sitta bänkad vid TV:n i morgon det är ett som är säkert!

    KRam och trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Tack Evalena!=) Då är det inte bara jag som är helt fascinerad;)

    kram & trevlig helg du med!
    Adela

    SvaraRadera
  3. Ja, Grace Kelly var helt fantastiskt vacker!

    SvaraRadera
  4. Det är superspännande, snart får vi se bröllopsklänningen :D

    Ha en härlig fredag!
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Det där blev konstigt, brudklänning heter det ju :D

    Grace Kelly är sagolik.

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Vilka vackra bilder du fick med!!! Det ska bli underbart att vara på plats, dessutom kommer vi att ha en fantastisk vy över det hela. Tjejerna kommer att vara uppklädda som små prinsessor och vi ska äta svenska jordgubbar och dricka Champagne!! Så underbart det ska bli!!
    KRAM!!!

    SvaraRadera
  7. Ha en bra helg nu söting där.:-) Kram Stina

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails