HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 18 juni 2010

Aj då....





....sa det i mitt huvud i eftermiddags och jag fick migrän, så dagen gick inte enligt mina planer! Hann i alla fall med lite fix hemma, skjutsa lilla A till tåget och göra några snabba fyndshoppingssaker i den stan;) Sen var det bara hem och vila och försöka bli av med huvudvärken för att klara natten. Nu är jag på plats i alla fall och fick en rivstart på arbetsplats P med diverse ärenden. Bl a att rasta en vild fyrfoting som hade några muskler på nacken, puh...Så några foton från en fixad balkong som utlovades blev det inget av idag;)

Men....kan tipsa om fina vita korgar för inga pengar alls, vita sköna gosiga filtar att ha ute när det kyler lite senare på kvällen för ännu mindre pengar! Har nog aldrig hittat så billiga saker innan;-) eller vad sägs om en skön filt för tretton kr /st?! Ja, du läste rätt 13 kr. De vita fina gardinerna med inbakad spets i, 75:- för två! Allt detta på Jysk, som jag egentligen inte gillar men billigt är det! Gardinerna finns flera användningsområden för, ex som en större duk med spetsinslag och lite lantlig känsla;)

Hoppas ni har en skön fredagkväll! Här är det livat i alla fall;)
Kram
Adela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails