HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 15 juni 2010

Unica smycken






En ny härlig dag idag, eller?;) Gårdagskvällen var hektisk med allt man ska hinna så fort "vardagen" börjar. Handla, mat, tvätt, ja...ni vet allt det där. Skjutsade en bästa väns son med fram och tillbaka till en aktivitet och hann med en skön skogspromenad med alla fåglars härliga kvitter på högsta volym! De kan verkligen låta;) Promenaden var som sagt skön, ända tills jag gick på en halv orm på vägen...Tur ja att han var just halv, dvs redan död, men tillräckligt för att få mig att vilja hoppa in i bilen igen;-) Väl hemma plockade jag FEM vidriga krypande fästingar på T & B...skönt att hinna se dem innan de äckliga kräken hinner sätta sig fast.
Visar ett favoritarmband från UNICA som äntligen blivit mitt. Tycker det är superfint! Unica har överhuvudtaget mycket snygga smycken. Mitt är inköpt här i Småstadens fina butik! Passar bra att kombinera med övriga silversmycken som t ex min specialdesignade ring från Silversmed Inger Stenberg. Hon gör mycket fina smycken efter dina önskemål till väldigt bra priser!

Ikväll ska jag börja fixa min balkong uppe. Före och efterbilder utlovas! :-)

Önskar er en fin dag;)
Kram
Adela

8 kommentarer:

  1. Men oj vilket fint armband! vad roligt att fler börjar sälja hennes underbara smycken! Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefint armband!

    Håller med dig om äckliga fästingar. De har inget existensberättigande.... :/

    SvaraRadera
  3. Åhhh så fint armband..vi sålde Unicas smycken i min butik, de är sååå fina !!
    Och du, halsbandet som du hade på skolavslutningen WOW vad fint, var har du köpt det ??? Och vad fina kläder du har, jaa jag har precis samma smak !!
    Kraaaam Anette

    SvaraRadera
  4. Verkligen fint armband, det skulle jag gärna ha i min ägo :)

    SvaraRadera
  5. Väntar med spänning på förvandlingen av ballkongen

    SvaraRadera
  6. Tack alla goa!;) Ja Unica har sååå mycket fint!;)

    Anette; Har svarat dig i din blogg! Fixar halsband om du vill! Mer utförlig info där;)

    Anonym: Balkongen är på G! Mycket fix bara och lite småinköp gjorda idag till det,)

    Kram till er alla!

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Wov vilka fina smycken du visar. Armbandet den var ju hur SNYGG som helst helt i min smak.
    Kolla mejlen!
    Kram Bettan

    SvaraRadera
  8. Tjing Bettan;) Har svarat på ditt mail!

    Kramis;)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails