HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 19 juli 2010

En Jolou till salu!

Lägger ut min Joluo tunika här om någon är sugen
på ett bra köp!=)


UPPDATERING!=)
Tunikan är SÅLD!
(Men ni kan ju kika ändå om ni vill...;) )

Släpper den inte gärna egentligen men inser att jag är ingen storanvändare av svart!
Min klädvärld rör sig i pastellernas värld och det är nog där jag ska vara...=)
Säljer alltså denna om någon är intresserad!

Svart botten med underbara ärmslut och nertill på tunikan.
St M
Sötaste virkade blommorna i olika färger.
Pris: 600:- inkl frakt.
Nypris: 1500:-
Använd ca 6 ggr med måtta och mycket fin!
Användbar året om.

Hör av er till mig via mail eller här om ni är intresserade!

Kramis
Adela

4 kommentarer:

  1. ojoj... den är ju så snygg! Så sugen jag är...
    Hur är den i storlek? Tänker mest på att du ju är betydligt mindre än mig så frågan är om den kommer att passa...? Jag är en normal 2 i Odd Molly. Vad tror du?...
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Josanne: Kul för jag tänkte precis på dig när jag la ut den!=) Den känns du och det är lite "festivalstuk" över den!;) Jag har ju en vit Jolou med och den har jag S i så alltså är denna större. Jag tror nog du kan ha den, SÅÅÅ stor är du inte gumman=) Den är dessutom lite strechig i materialet och "ger med sig" lite när man använder den. Jag har ju enbart handtvättat den försiktigt så den är jättefin!
    Testa om du vill eller köp den och sälj den vidare om den inte känns bra!=) Fin som bara den är den,men du bestämmer hur du vill göra!=)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Härligt och skönt är det med semester, men det blir inte så mycket tid för att läsa bloggar, men det väl som det ska vara :) Nu har jag i alla fall läst i kapp senaste veckans inlägg här hos dig, vilket alltid är lika inspirerande och trevlig läsning!!

    Hoppas du haft en bra dag

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails