HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 19 juli 2010

Ni är ju helt underbara!



Det här är till er mina vänner!

Känner att det är dags för ett stort TACK för alla era besök hos mig och era fina kommentarer! Det är så KUL att öppna bloggen och se att ni har kommit tillbaka och oftast läsa många roliga kommentarer och mail! Sötnosar!!=)
Snart är besöksräknaren uppe i magiska 20 000 och då blir det NY TÄVLING här!;)

Sitter på altanen och bloggar, traderar och lyssnar på P1 Sommar med Christine Meltzer. Kul tjej med mycket tänkvärt...hon pratar om sina rädslor bl a OCH OM ATT BESTÄMMA  sig för att bli lycklig och att saker och ting kommer att gå bra...en inställning jag tror mycket på själv;) Hon pratar också om döden, sorgen att mista sin pappa...och att han alltid är med henne, trots att han inte finns mer.

Kan tipsa om underbart fint presentpapper på Ikea som säljs i ark för inga pengar alls!=) Ljuvligt rosa med rosenblad i...vem vill inte ha ett sånt paket? Tills de ska användas så får de bara pryda mitt gamla vita skåp i sovrummet;)

Önskar er en fin dag vänner!;)
Kram Adela







2 kommentarer:

  1. Hej Vännen!
    Jag har själv dessa fina presentpapper från IKEA men VITA;)
    Och till ett himla bra pris oxå så då kunde man inte låta bli;)
    Tokig som man är.
    Kram från Bettan

    Ps. jag håller lite koll på järnlådorna åt dig:=O om du vill?

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!=)
    Du får GÄRNA kolla lådor om du vill och tipsa om du sett några!=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails