HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

torsdag 1 juli 2010

Goodmorning!





Är alla pigga och vakna?=) Sista arbetsdagen denna veckan och ikväll väntar lite kul med arbetsplats E med brännboll och mat bl a;)

Är så glad över alla ER bloggisar som läser mina inlägg, hoppas ni vet det! Många roliga uppskattade mail och kommentarer och besöksräknaren tickar uppåt varje dag;) Roligt att ni återkommer!

Några nya morgontagna bilder på min söta följeslagare denna sommaren, den lilla vita väskan. Den är som en karamell och bra att bära med sig, lagom för pengar, kort, mobil och lite annat "viktigt". Rosorna var så fina med så de ser nästan oäkta ut men det är ÄKTA vara, ljusrosa med limefärgade inslag i kanterna;) Fräscht, fräscht...

Hoppas er dag blir toppen!
Kram
Adela

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig avslutning inför semestern. Jag jobbar en vecka till och det ska bli SÅ skönt sen med lite ledighet! :)
    Kalas snygg klänning i förra inlägget.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ser ut som den rosen jag hade i min brudbukett ! Den är ljuvlig , och lilla väska , som en liten bakelse ! Ha en skön semester ! Kramar Susanne ♥

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails