HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 30 juni 2010

Jag har fallit hårt...



...för det här med långa klänningar;). Särskilt på sommaren är det mysigt! Tunnt, skönt, behagligt material som i denna skönhet i nougat, till det fashionabla priset av 199:- på REA! Nougat, en av mina favoritfärger när man fått lite solbränna.

Den och ett par av mina favoritskor ska få följa med på helgens trevligheter, då lilla A ska firas och vi ska ut på middag bl a;) 16 år fyller han och man tror knappt det är sant. Gick han inte på dagis nyss med två "snorstreck" under näsan?=)

Vansinnigt trött dag idag...inte likt mig men för många senare kvällar ligger väl bakom. Har tagit två timmars (!)nap efter jobbet för att orka med webshopsjobbet med, men en liten lur gör underverk ibland;)

Kram
Adela

7 kommentarer:

  1. Den klänningen är ju som gjord för dig:) Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Så underbaaaaaara skor!

    Kram från Eva Solid

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Wov så snygg du kommer att bli=) Ja färgen nougat är ju så snyggt till brännan. Och sen blonda håret till som pricken över det hela;)
    Kram Bettan

    SvaraRadera
  4. Ojojoj! den var underbar klänningen!! Ja skorna med..:D Vart hittade du den? fanns det andra färger (säger hon som inte kan bära upp nougat) :D Kramis

    SvaraRadera
  5. Hej alla goa och tack! Kul att ni med gillar det jag gillar=)
    Sanni: Klänningen finns på Bubbleroom men tyvärr bara i nougat...Men jag TROR nog DU är sschnyyggg i den färgen!

    Kram alla!

    SvaraRadera
  6. Vart kommer skorna ifårn, sjukt snygga !

    SvaraRadera
  7. Hej anonym=)

    Skorna kommer ifrån Scorett! Tycker de har i särklass snyggast skor av många butiker.

    Adela

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails