HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 2 juli 2010

Härliga lediga dag!


Här bloggar jag på sommaren;)

Höstnytt från Ellos

Mums!;)

Vilken skön dag! Sovmorgon, frukost på altanen, och även blogga under parasollen är så skönt! Packar och stryker lite här inför avförd i morgon! Längtar så att komma iväg...ska åka och stoppa ner tårna i vit sand och njuta av god mat, loppis kanske?, lite annat kul och fira lilla A födelsedag på min drömö såklart, Öland!;)

Bakade en blåbärspaj igår kväll, alltid lika gott! Sen roade jag mig med att kika i höstkataloger. Inte för att det är kul med hösten just nu mitt i denna underbara sommar, och jag hoppas den dröjer lääääääänge än, men det är ändå spännande att se vad som kommer=) Såg
bl a ett par snygga stövlar och mycket mer hos Ellos, som har gjort ett rejält uppryck!

Kan tipsa om att det är REA med hos Elsas Hem på bl a en hel del GREENGATE för er som gillar det!;)

I eftermiddag ska vi grilla här i trädgården! Hemgjorda hamburgare och fläskfilé med pastasallad. Sen finns det ju blåbärspaj om man orkar mer;)
Nu ska jag gå en skön runda och bada T & B och hämta paket jag fått på posten, spännande;)

Kram till er alla
Adela

1 kommentar:

  1. Låter som en härlig dag! Pajen såg inte dum ut:) Spännande med paket! Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails