HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 5 juli 2010

Tårtkalas, Odd Mollys prefall & Hunky Dory höst







Hej i kvällen alla vänner;) Dagen försvann i snabb takt och eftersom jag i farten glömt ett arbetspass på P så försvann kvällen här med! Snart dags att gå hem och baka tårtan i kväll;) I morgon är det rätta 16-årsdagen och maräng och jordgubbstårta är ett måste! Ett paket är beställt via nätet enligt önskemål och sen blir det lite till presenter.

Många skriver i olika bloggar om Odd Mollys prefall, men jag är inte imponerad av den, snarare lite förvånad med tanke på hur mycket fint spring/summer kollektionerna har haft. Kikade däremot på Hunky Dorys höst och tyckte deras kappor/jackor i uniformsstil var kanonsnygga! Dessutom snygga bilder;) Men det jag längtar mest efter nu är att gå i bara shorts, linne gympadojjor eller en liten klänning och bara vara på semestern! Sitta och kika ut över havet och ta dagen som den kommer...

Stor kram i kvällen till er;)
Adela

4 kommentarer:

  1. Nä pre-fall är inget för mig, faktiskt en liten besvikelse. Jag väntar på Wigwamen - en sån ska jag ha!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mmm en sån tårta vill jag med ha
    hihi. Tycker att det just nu finns mycket fint i klädväg som jag skulle vilja ha. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  3. Hej hej, tack för kommentaren.
    SÅ du har dessa skor, jag föll för dem direkt när jag såg dem och färgmässigt är de helt perfekta, dock.... som jag skrev liiite för höga för mig.
    Har provgått dem här hemma och de funkar rätt bra, så håll tummarna :)

    Ha en fortsatt bra semster.

    /Carina

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails