HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 14 juli 2010

Vit loppislåda för smycken





Hello wednesday!

I dag får det bli stranden igen;) Varannandag principen börjar kännas rätt;) Lite fix hemma, träffa vänner, göra annat kul och sen stranden nästa dag, bra mix=)

Glad och lättad dag då jag efter en låååång promenix i gårkväll hittade TinTin! Katter är ett märkligt släkte och jag antar att han bara legat och tryckt för värmen. Han var inte ens särskilt hungrig hemma och jamade ganska fort att han ville ut igen...katt skulle man nog vara?!
Nu vet jag att han är i livet och INTE instängd...sen får han väl häcka här nere på ängarna då, förmodligen goda råttor där som lockar;)
Visar min loppislåda med små fack och tyvärr ingen "förebild och efterbild", utan bara efter;) En ganska trist träfärgad historia som jag målade vit och nu är den "just perfect" att ha alla smycken i, i alla fall favoriterna;)

Önskar er en fin dag i solen!
Kram
Adela

10 kommentarer:

  1. Hej!

    Så skönt med Tin Tin och vilken perfekt smyckelåda och det som ligger i.
    Kram från Eva S.

    SvaraRadera
  2. Superfin smyckeskrin! En sån har jag också spanat efter men tyvärr inte sprungit över på loppis ännu.

    Skönt att katten hittat hem...

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Men vad skönt att du hittade honom! Jag vet precis hur du haft det eftersom vi med haft katter.. Det är SÅ jobbigt när de försvinner på sina rundor. Dessutom visste vi att vår katt förmodligen hade gömt sig någonstans och fött kattungar en av gångerna. Men jag hittade henne minsann :)
    Underbar smyckeslåda! Jag ska försöka övertala sambon att vi behöver nya garderober i vårt sovrum. Och då ska jag ha typ sådana lådor som man kan ha smycken, skärp och annat bra-å-ha jox i :)
    Nu blir det nog stranden för mig och E oxå. Vad ska man annars hitta på i värmen?? :)
    kram

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder du bjuder på! Och jag håller helt med dig när det gäller katter. Jag har två stycken och den ena har en förmåga att va på vift ett par nätter i stöten, då och då :-)

    Kram Linda (Jolin)

    SvaraRadera
  5. Hejsan :)
    Jag undrar vad halsbandet med den stora blomman kostar, har skrivit men jag tror du har missat min fråga:)
    Sommar Hälsningar:)

    SvaraRadera
  6. Så skönt att kissen är tillbaka!

    Jag har liknande låda för smycken, men har inte målat den. Det vore snyggt att göra den som din. Tack för inspiration!

    SvaraRadera
  7. Ja lilla lådan för 20 kr är ett fynd och smart förvaring!
    Eva: Tack, vännen och jaaaa...så skönt att veta var Tintin är nu!;)

    Linaplina: Hoppas du springer över en låda i sommar nu!=)

    Perlan: Ja, det finns så mycket snygga och smarta förvaringar i nya garderobssystem;)

    Linda: Visst är de lustiga...har det så bra hemma men "rymmer" ändå ibland;)

    O-molly: Oj ursäkta det har jag missat! Halsbandet i filt kostar 299:- och blomman i pärlor 329:- Just nu fanns inga färdiga cremefärgade i filt men hon gör så fort efter beställning! Hör av dig om du vil beställa=)

    Kramis!

    SvaraRadera
  8. Viola: Tack! Ja den blev fräsch och snygg i vitt!=)

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Det var ju väldigt fint att katten kom hem! Och vilken fin blogg du har! Smyckelådan inspirerar. Ska på en massa loppisar imorgon får se vad som följer med hem.
    Berit

    SvaraRadera
  10. Tack Berit!
    Hoppas du hittar mycket kul på loppisarna=)Man brukar alltid få med sig nåt hem;)

    Ha det så kul och kram!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails