HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 13 juli 2010

Svalt & inbjudande



Svalt och skönt i luftkonditioneringarnas land här på P ikväll! Annars kan man ju drömma sig bort till bilden här...ljuvligt ställe och inbjudande, bortsett från att jag hade bytt ut dynorna till vita istället=) Mitt stora träparasoll har skuggat skönt nu på altanen dessa varma dagar...nästan skönt när regnet kom i eftermiddags. Har givetvis ätit en massa jordgubbar innan idag med. Aahh.....vad gott det är!

Annars kan man ju drömma om dessa lemonadbehållare jag hittade på nätet! USA- inspirerat, vad annars!=) Har tyvärr inte sett några såna i Sverige. Verkar ju jättemysigt och praktiskt tycker jag. Tänk ute i trädgården eller på altanen, iskall dricka och bara att fylla upp!=)


Glömsk som man är ibland så är bilderna jag skulle visa er ikväll i min kamera och kamerasladden hemma! Kanske de kommer senare men i alla fall i morgon;)


En timme kvar på kvällens extrapass och här är bara trevligt med roliga kollegor och fika;)

Kram var ni än är;)
Adela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails