HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 4 augusti 2010

Home sweet home & Noa Noa

Hej i solen och lite bland molnen!

Home sweet home säger man ju...och det stämmer nog. Skönt på ett sätt att komma hem men längtar tillbaka med. Är ett freak av havet utan dess like, så jag borde nog bo där=) Här har dagen gått i ett med full rulle i tvättstugan och klippa meterhögt gräs...nåja nästan, och plocka bland blommor. Packa Tradera paket och fota till nya;) Bra flyt nu, bäst att hålla på=)

Här är mitt bästa fynd i Halmstad tror jag! Finaste stövlarna som jag letat efter=) Tycker Ilse Jacobsens m flera har varit alldeles för dyra så jag tog ett glädjeskutt när jag hittade dessa på Noa Noa på REA! Superfina och sköna och såååå coolt tycker jag till spetsklänning! Jättefina med mitt fina rosa lisbeth dahl paraply till. Har fyndat ett till ljuvligt grått med glasstenar på, som ska få hänga ihop med det rosa i hallen på den nya kroken från Indiska, remember?

Gillar kontrasterna - spets och grova stövlar!
Sött, sött är det gråa paraplyet med sina broderier och glasstenar;)
Lite sneakpeak från vardagsrummet med! Städade som en besatt innan jag åkte och det var sååå skönt at komma hem till ett hem i ordning! Turkosa kudden är på plats och det blev jättefint!
Turkosa ljuslyktorna passar så fint till fattigmanssilvret.
Finaste krukan och myrtenträd från fröken Kreativ!
Här hamnade det turkosa fatet från Indiska...på den gamla söta pigtittaren.

Ljusrosa stort ljus med finaste spegelhänget från butik Tidlöst
Rosa rosor i en järnkruka....mmm....sött! Behöver nog sällskap av 2 till=)
Tesilen är ett litet konstverk bara den=)
Man får mycket inspiration när man är borta ett tag och idag har det pysslats ordentligt här! Det är så kul att fixa hemma och ändra om lite;) Hoppas jag kan inspirera er med!
Visst är roskannan ljuvlig?=)


Gräsklipparen väntar!

Kram
Adela

7 kommentarer:

  1. Snygga gummistövlar! Visst sjutton blir man inspirerad av att se glimtar av ditt hem, du har ju urfint! Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, så fina bilder!
    Nu blir jag ju nyfiken på spetsklänningen - var kommer den ifrån? Och paraplyerna, var kan man införskaffa sådana godingar? Och den underbara turkosa kudden?

    MVH Em

    SvaraRadera
  3. Hej på dig.
    Vad Du e flitig med din blogg. Kan bara ge högsta betyg för bilder o din entusiasm gör många glada har jag förstått. Keep on the good work. Kram från K på Tidlöst i Halmstad.

    SvaraRadera
  4. VAD HAR DU FÖR ALIAS PÅ TRADERA, nyfiken på det som du ska lägga ut!!!!!

    SvaraRadera
  5. Linda: Haaaa...du är för skön och överdriver lite...men tack vännen=)

    E: Hej där på dig!
    Spetsklänningen kommer från Joy men från förra sommaren, men såg att de har liknande modeller nu med=) http://www.joyshop2.se/
    Paraplyerna kommer från lisbeth dahl! Finns i olika nätshopar,(ex Syster Lycklig i Sthlm) sök på nätet på namnet så tror jag du hittar!
    Den turkosa kudden finns på Indiska och i butik nu!

    Katarina: Men HEJ och vad glad jag blev att du kikade in!=) Tack snälla för hälsningen och hoppas du har det riktigt skönt nu på din semester! Hälsar GIVETVIS på dig nästa gång när jag åker ner till Halmstad!

    Anonym: Lovar lägga ut det så snart jag fått ut auktionerna!=)

    Kram till er alla, så kul att ni skriver hälsningar!
    Adela

    SvaraRadera
  6. Så härligt det är att komma hit! Vilken underbar blus längre ner rosa med volanger vid halsen. Var har du köpt den? Du visar så mycket fina kläder och skor.Jag hittar aldrig något...Jättefina stövlar! Kram susanne

    SvaraRadera
  7. Ååååå vad mycket fint du har handlat.Jag ska shoppa i Götet och det ska bli så skoj.....Har mailat dej vännen.För några inlägg sedan visade du fina ringar som låg vid snäckor .Minns du var hittar man dem.Håller tummarna att jag får fint paket i morron.Ha nu en skön dag sötis.kramar Rita ♥

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails