HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 25 oktober 2010

Ljuvliga saker från Jeanne Jeanne d'Arc Living

Hello vänner!

Härliga sol som tittade fram idag! Livet blir lite lättare eller hur?;)
Här kommer inspiration i form av superfina väskor och en sjal från Jeanne d'Arc Living som har så mycket snyggt i sitt sortiment. Väskan ovan i puder är som en liten dröm...Både deras inredningsprylar och accessoarer är så fina, allt i bästa vintagestil!

Min kväll tillbringas på vift och det planeras för lite styling av lilla A rum...får se om vi lyckas;)
Hoppas ni har en skön kväll!

Kram och vi ses!


Adela

9 kommentarer:

  1. Mysiga inspirationsbilder. Jag känner att det är alltid härligt att kika in på din blogg. Jag får alltid feel good känsla här. Tack!

    Kram från V

    SvaraRadera
  2. Så fin o söt väska skulle jag nog gärna önska mig!
    Ha det så gott!
    Märta

    SvaraRadera
  3. Hej! Väldigt fin väska..det är så kul med väskor..eller hur?
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Helt underbara väskor ! men det känns lite för "somrigt" just nu... så för tillfället kör jag med läder :-)
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  5. Ååååå vad mycket snygga plagg och söta väskor.Önskar dej en fin tisdag rara du .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Hur mycket snygga saker som helst:) Ska bli spännande och se dina projekt när du är klar.
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails