HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 5 november 2010

Branting, lite Molly & äppelpaj

 Sköna lediga fredag HEJ!

Så är vi nog många som tycker idag?! Jag har hunnit med sovmorgon, bakat äppelpaj, målat, skogsrunda med T & B och annat fix hemma! Till och med fixat en skinka i ugnen...neeee ingen julskinka men det kallas väl helgskinka vid Allahelgonahelgen. Gott i alla fall och tonåringar gillar det på mackor!;) Härligt väder med lagom kallt och sol! Lite jobb blir det i helgen och en 40 års fest återstår i morgon...;) lite galet, allt på en gång. Nu är det 6e helgen i rad med födelsedagsfester, annan fest, och möhippa! 

Men nu ska jag iväg och .....ja det håller jag hemligt men det blir nog trevligt;).....! Man kan ju inte avslöja allt i bloggen eller hur? Även en bloggerska har ett privatliv=) Ska i alla fall lufta min Brantingklänning och under den en svart siden Dolce skirt från Odd Molly, fint att förlänga den lite.
 Det lilla märket i ryggen är fint;)
 Dolce skirt i almost black.
Den här har vi mumsat på idag...skollediga teenagers...

Önskar er en mysig kväll!
Njut och ät något gott;)

KRAM

7 kommentarer:

  1. Hej!
    Vackra bilder och vad sugen jag blir på att baka en äppelpaj, det får det bli så.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Då hoppas jag att du får en trevlig kväll.

    SvaraRadera
  3. Vad snygga kläder.Bara så fint ♥Åhhh vad gott med äpplepaj.Mums ♥Man kan inte be om att få receptet?Önskar dej en mysig kväll söta du.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Så snygg du kommer att vara i din fina Branting tunika! Ha en trevlig kväll vännen min!!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  5. Du kommer vara så snygg i din fina Branting tunika och det är klart att även en bloggerska ska ha ett privatliv, hoppas på att du får riktigt trevlig på det du planerat :)

    Jag gjorde också iordning en helgskinka igår, det är ju så gott!!!

    Önskar dig en riktigt trevlig helg!!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  6. Tunikan är verkligen urfin!!!!
    Äppelpaj är verkligen en favvo här.
    Ha en lovley lördag
    Kram kram Lina

    SvaraRadera
  7. Verkligen superfin! Och äppelpaj som är så gott...

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails