HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 3 november 2010

I novembermörkret kan man bli trött...;)

 Hej vänner i lunchen!

Tänkte bara kort pigga upp er i novemberrusket med de här bilderna...kan ju få vem som helst att bli varm och smälta ♥ Fotona är 3,5 år gamla och det övre är lille T syster och nedan är herrn (Theodor) himself! Han älskar att sova på rygg med alla ben åt var håll och det gjorde han redan som nyfödd som ni ser;) Här är de små liven en vecka gamla och fick rum i en hand, ni må tro att de var heeeelt underbara små dockhundar=)

Kanske det piggade upp lite=)

KRAM

Adela




10 kommentarer:

  1. Ja, att det piggade upp!! :) Sååååå söta! Man bara smälter....

    Kram från V

    SvaraRadera
  2. Så söta! Jag önskar ibland att alla katter och hundar förblev så där små och söta. :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Men hur söt kan man bli????
    Jag smälter
    Kram Lina

    SvaraRadera
  4. Så söta små! De är förresten söta nu med:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Näääää men Adela vad är det jag ser!!! Svimmar nästan;). Vill HA!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  6. Vilka fantastiskt söta vovvar, kan inte se mig mätt på dem...:)Åsa

    SvaraRadera
  7. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vilken liten skönhet!!
    Love Love Love Inget är så upp piggande som
    en liten söt hund!
    Kram kram CC

    SvaraRadera
  8. Hur söt får man vara.Jag bara smälter.Ha en fin kväll Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  9. Herreguuuuuuuuud!! Jösses vilka små söta grisar! Tack! Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails