HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 3 november 2010

Inredningsshoppa


 
Godmorning! 

Hur mår ni idag? Förträffligt hoppas jag;)
TACK för alla era kommentarer i mitt inlägg igår! Ni är så mysiga och jag är förvånad av hur många som hittar hit!?

I eftermiddag så ska jag och en kollega  rymma från jobbet någon timme tidigare och åka till den större staden! Shhh....;) Jag ska hjälpa P och hennes familj och styla om i deras redan fina hus, så shoppa idag med andras pengar är det som gäller!=) Ganska kul och hon är givetvis med och tycker till med så alla blir nöjda=) Vi har våra drömmar om hur det kan se ut senare! TV/Allrum, vardagrum och sött flickrum ska förändras en del;) Håll tummarna nu att jag lyckas!
Kram alla!

7 kommentarer:

  1. Åh vad skoj att åka iväg och shoppa inredning. :) Ni kommer säkert hitta en massa skoj att ta med hem.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad kul ni kommer ha! Och när du har ett finger med i det hela kommer det att bli urtjusigt!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Å vad kul med shopping. Även mer kul med andras penger. Lycka till!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Gud vad kul att få spendera andras pengar och göra fint. ;-) Förstår att du blir "anlitad" som verkar ha så god smak.

    kram

    SvaraRadera
  5. Åh, vad roligt att shoppa inredning! jag har just målat om en stor vägg hemma i mörkbrunt och är lite rädd att det mörka ska ta över, men din bild idag visar att det absolut inte behöver bli så.

    Ha en fin dag!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. åååå vad skoj att shoppa inredning med andras pengar.Har du fått post från mej?????Tror du jag hinner få det åter tills fredag?Ska ju till Stockholm på lördag på fest.Hoppas vi får se hur det blev senare!!!!!Ha en fin dag Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  7. Underbart med shopping!! De kommer galant att bli superduper snyggt! Åker också till storstaden för massor med shopping!!
    Önskar er en underbar dag och styling tillsammans

    Vänligen Katarina

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails