HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 16 november 2010

Längtan

Hej underbaringar!

Yes, idag är det SOL! Visst blir man på mycket bättre humör?
Lunchdags här och det får gå snabbt idag så T & B får komma ut och sträcka på sig en längre stund i solen. Djuren behöver solen likaväl som vi människor;)

Gjorde ett bildcollage för jag tror vi är många som längtar nu att pyssla och sätta upp lite mer mys hemma i form av stjärnor och ljusstakar;) För att inte tala om nybakta lussebullar?

Härliga, kalla, soliga, frostiga dagar vill vi ju ha eller hur?

På lördag ska vi fortsätta vår homestyling hos kollega P! Ska bli kul att sätta tänderna i ett rooooooosa tjejrum=)

Vi ses ikväll!

KRAM

Adela

11 kommentarer:

  1. Hjärliga bilder som gör att man längtar till jul.
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Mysiga bilder. Jag börjar faktiskt längta lite efter att få upp ljusstakar osv.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jaaa jag längtar med! Fick en akut julkänsla när jag var "hemma" och gick på jul utsällningen på Vellinge blomman i Vellinge blomman. JUL snälla kom!!! KRAM!

    SvaraRadera
  4. Javisst längtar jag! Och ännu mera nu efter att ha sett ditt fina bildcollage;).

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  5. Ja, nu är man allt sugen på lite adventsfina saker här hemma. Så mysigt collage att kika på.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Å vad jag längtar. Dina fina bilder gör mig även mer sugen på jul, helst nu på en gång:)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Visst vill man bara pyssla och fixa nu för jul? men var är tiden...den bara flyger fram och förbi å här på din blogg kan man ju bli fast i evigheter...Kram

    SvaraRadera
  8. Börjar längta jag med! Ska köpa saffran och baka lusse-bullar i helgen tror jag! Kram

    SvaraRadera
  9. Vilket ljuvligt collage med fina bilder du gjort!! Längtar ännu mer efter att få pyssla inför advent hemma nu :)

    Hoppas du haft en bra dag

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  10. Kunde inte bara hålla mig längre.
    Idag var det kört, tog och julfixade ute i uterummet.
    Sedan tände vi 100 ljus och åt middag iklädda varma jackor, mysigt, kallt och alldeles underbart :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails