HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 22 juni 2011

KVÄLLSTIPS & EN HÄRLIG SOMMARDOFT!

 

Bonjour!;)

Kan ju passa idag när jag vill tipsa er eller rättare sagt påminna er om kvällens höjdpunkt!

I kväll kl. 21.00 är det premiär för Leilas nya programserie från Frankrike. Missa inte när hon bakar sig igenom sommarens och Frankrikes alla bakverk! Å det ska bli så kul att se henne, denna underbart söta inspirerande tjej!

Min dag i dag ska bestå av jobb såklart men jag måste få en veterinärtid eller i alla fall ett telefonrecept åt lille T som fått klåda i ett öra. Stackars liten...örat hänger lite och han ser smått olycklig ut! Så kan man ju inte fira midsommar=)
Här är en ny sommarfavorit som jag verkligen rekommenderar!
Eternity summer är suuuuuperfräsch och lätt, för tankarna till sommar, sol, hav och ljumma kvällar...;) Enda nackdelen är väl att dessa sommardofter som bara dyker upp på sommaren säljs enbart i 100 ml flaskor, så priset blir ju därefter...men gillar man den mycket är det ju toppen.


Spänningen är stor med när min vän M kommer hem senare idag från Skånelandet med nåt litet vitt och tuffsigt=) Kan ni gissa vad....?;D
Å jag bara måste dit i kväll och kika!=)

Nu tar vi tag i onsdagen med så är det snart MIDSOMMAR!=)

Kram

2 kommentarer:

  1. Leila i Frankrike? Det låter som en topkombination utan like..sluurp.
    Ha en fin dag,

    SvaraRadera
  2. OM jag kommer sitta bänkad kl 21:00 ikväll.....Leila är underbar!!!

    Får nog gå och ta mig en sniff på dagens tips..

    Krya på lille T..

    KRAM

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails