HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

torsdag 9 juni 2011

MAKEOVER PÅ ADELAS ALTAN


Tjingeling i regnet!

Här kommer kvällens hälsning från mig;)
Tänkte att ni kanske ville se min makeover på altanen?

Detta är vad jag bland annat har "slitit" med de sista dagarna. Jag har målat mitt trägolv vitt ute, bytt ut mina dynor i trädgårdsmöblerna, införskaffat lite nya krukor, korgar och växter och hittat en jättefin stor vit lykta att matcha upp det med;)

I dagsläget är det vitt med lite inslag av mild lilarosa, men det kan tänkas bli kuddar och annat i turkos eller riktigt knalligt rosa istället eller kanske svart och vitrandigt som är supersnyggt ute tycker jag!

Här kommer lite bilder, kika om ni vill=)
Däckstol från Hultarps Utemöbler, söt dyna i rosalila med vita prickar kommer i från Jysk.
 Stor snygg korg kommer från Artwood! Passar väldigt bra på det vita trägolvet,)
 Stenar plockade på Ölands Norra udde en semester för många år sen...
 Vita dynor kommer också från Artwood, betongkrukor med gräs, pelargon och olivträd, den fina kronan kommer ifrån Baazar.
 Fint med olivträden mot betong och zink...fågelburen kommer från loppisen i Moheda!
 Quiltad pläd som duk i creme, vitt och ljusrosalila....
Lyktan är riktigt fin! Kommer i från Hultarps Utemöbler, vars webshop jag gjort;)


I kväll har vi rest partytältet i spöööööregn tyvärr...det gick åt 6 man att få upp det;)

Hoppas, hoppas, hoppas på SOL på lördag!

Kramar i kvällen

15 kommentarer:

  1. Verkligen jättefint! Du har så god smak... vi håller också på och gör ett trädäck på baksidan. Ska bli kul att få styla om lite där sedan!
    Ha en skön helg! Kram

    ps. här är det regnfritt! ds.

    SvaraRadera
  2. Vad fint du har gjort:)Fräscht som f-n! Kram

    SvaraRadera
  3. Så fantastiskt fint! Somrigt och vackert, du har sån bra smak. Jättekul att få inspiration från dig :-)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Du har gjort helt fantastiskt fint! Du kommer att få tillbringa en fantastisk lång sommar där :)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Åååå vad bra smak du har.Kanon fräscht har du gjort.Ha det bäst.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Vad fint du har gjort! Jag vill också ha en altan... till nästa sommar kanske;).
    Håller tummarna för att ni får bra väder, tyvärr öser regnet ner här idag på tösens avslutning:(.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Så fint!!! Det blir alltid så fint när man törs måla trägolv vita! Vi har en jättealtan att inreda. Kommer att ta låååång tid :)
    Mvh Viveca

    SvaraRadera
  8. Å, jag hoppas att det blir fint väder på er student!

    SvaraRadera
  9. Jättefint! Där kommer ni trivas bra i sommar!
    Allt gott!

    SvaraRadera
  10. Ååååh, zink och vitt och betong. Det är så himla fint! Du är så otroligt duktig och din blogg inspirerar verkligen.

    Kram Tilda

    SvaraRadera
  11. Hej! vad fint du har gjort!! Kan du inte komma hem till mig och göra likadant? Snääääälllllaaaaa ;)
    Kramar och ha en fin kväll!!

    SvaraRadera
  12. Så himla fint du gjort! Lycka till med studenten i morgon, så håller jag tummarna för sommar och sol.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Hej Vännen!

    KANON fint på altanen du har fått. Riktigt frächt & fint med allt det VITA som blandas med betong & zink detaljer.
    Du kan du;)
    Kram Bettan

    SvaraRadera
  14. Wow vad snyggt det blev med det vita trädäcket!!! Läckert!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails