HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 31 oktober 2011

ODD MOLLYS GRANDMAS COAT TILL SALU!




Hej vänner!

Här kommer ett till SALUinlägg!

Jag säljer min Odd Molly Grandmas Coat i den fina ljusrosa färgen i st noll (0)
Som ny och i mycket fint skick!
Fördelen med Odd Molly att de håller sin fina kvalité;)
Har blivit lite (tyvärr) skeptisk till Tradera och tycker bloggen är ett bra sätt att sälja på.
Mina Swedish hasbeens ex är på väg till en supertrevlig tjej i Tyskland nu=)

Prisidé
900:- eller högstbjudande inkl frakt
(Går att diskuteras)

Maila mig vid intresse:
houseofadela@live.se

Nu blir det en promenad här för att piggna till med T & B och shoppa ett julinredningsmagazin för inspiration, tacogratäng i ugnen och sen nattjobb igen;)


2 kommentarer:

  1. Så fin kofta, har en likadan som är utsliten vid det här laget...;) Är inte förvånad att du sålt dina Hasbeens, snyggaste stövlarna man skådat på år o dag <3
    Är det Jeanne DÁrc Living magasinet du köpt? Vet inte ifall julnumret har kommit än, men sticker direkt t Sahlgaards o köper det i så fall;))Stor kram till dig! /Fia

    SvaraRadera
  2. Yes Fia, Swedish hasbeensen är såååå snygga, men tyvärr var de för små till mig! Inte Jeanne DÁrc Living magasinet än, vet inte om det kommit, nu blev jag med så sugen på att kolla det! Jag köpte Lantliv...myyyycket julfint där i med;)

    Kramis!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails