HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 31 oktober 2011

SURVIVAL KIT FÖR HÖSTKVÄLLAR;)


Godmorgon!=)


Brrr....kall natt tror jag, åtminstone här inne på P!
Det har gått åt några värmeljus, varmt thé och tjock tröja i natt för att hålla värmen;)
Lite sviter efter tidsomställning med...några smågäspningar=)

På min fina bricka på bänken i köket just nu;
Survivalkit för mörka höstkvällar! Havrepuffar är alltid gott, Kusmithé, Söders höjdersthé, pepparkakor, små goda chokladpölor för varm mjök och Emil Gustavs goda white chocolate with blueberry and lingonberry( inte att förväxla med underbara bloggerskan Lingonberrie=)) Jag lovar dig att har du en sån bricka i köket med diverse gott på så fixar du höststormarna!;)
 Ej överskattat....gott, gott Kusmithé...
Vi kan ju räkna in färsk basilika också som är så gott med...
 parmesan i pasta....;)


Längtar hem till mitt sköna duntäcke nu,
men jag hoppas ni är pigga och får en
FIN DAG!

4 kommentarer:

  1. Ser ut som ett bra survival-kit :)

    Kusmite måste jag bara prova. Alla pratar ju om det :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Ser ut som du kommer överleva hösten bra! Mysigt och mumsigt :-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för en mysig blogg!
    Läser den med lite "nya ögon" nu eftersom vi köpt hus i din lilla småstad och kommer att flytta dit till senvintern.

    Skulle vilja ha tips... om allt möjligt! Mysiga affärer, resturanger och dyl. Någon bra frissa mm.

    Ser fram emot flytten eftersom staden är otroligt charmig men skulle verkligen uppskatta en liten "småstadsguide"!

    Jennie

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails