HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

torsdag 2 februari 2012

MYSKVÄLL & LITE NYTT I HOUSE OF ADELAS VARDAGSRUM



Godmorgon pinglor!

Tänkte visa er hur mysigt vi har de flesta kvällar hemma ( i lite gryniga kvällsmörka bilder....;))
Eftersom mina vita älsklingar är så sällskapsjuka så är de alltid med framför TVn, om jag sitter där eller bloggar i soffan. Den vita schäslongen har ju Theodor lagt beslag på sen länge och han fick ett nytt skinn på den i julklapp;)

Lilla B vill ju såklart mysa hon med, så nu har den sköna fotpallen fått flytta ner i vardagsrummet, en ny fräsch klädsel inshoppades och så fick lilla damen ett nytt skinn med. Fint eller hur?;) Nu kan båda ligga och kika på TV och vi andra softar i soffan. Det blev riktigt bra med fotpallen där.
 Theodor har ju dessutom en glassig plats...han ser ut i den helglasade altandörren numera och kan spana in alla voffs som går kvällspromenaden;)
En liten dam som börjar bli klar för trimning, 
men det är skönt med lite extra päls nu i kylan;)


Väntar min 
"det- är- du -värd -Adela- paket" idag med DHL!
Nyfikna? Jag med!;D

12 kommentarer:

  1. Åhhh så gossigt och fint...min lilla Nisse vill också vara med hela tiden, han tar plats i soffan ovanpå alla kuddar..så fint att de har plats på dina pallar med skinn och allt...
    Spännande att få se ditt paket sen..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  2. Vilka sötisar. Där ligger de bra.

    SvaraRadera
  3. Mysigt och varmt .. Det bara strålar mys om bilderna . Precis så vill jag att det ska va hemma .
    Nu ska jag kika vidare i din fina blogg.

    SvaraRadera
  4. Vilka sötnosar! De ser ut att mysa på ordentligt!

    kramen Jenny

    SvaraRadera
  5. Nyfiken på din dhl leverans=)
    Vad mysigt ni har det, ser ljuvligt ut =)

    Kram Fia

    SvaraRadera
  6. Härligt med vintervitt mys ♥
    Snyggt arr på brickan dessutom;)
    Äntligen fredag imon!
    Kram fia

    SvaraRadera
  7. Men så bra de har det :-)

    Sköt om dig

    SvaraRadera
  8. Åhhh så mysigt dom har det! njuter i fulla drag dom små sötnosarna! lika underbara bilder som vanligt så mysigt!!!! var har du köpt dom fina skinnen till vovvarna? letar till mina två små.

    Kram Pia H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Pia!
      Yes, här njuts det på hög nivå;) Jag köper skinnen på Ikea, tycker de är bra och bra pris. När de blir för "solkiga" sen så blir det nya. Har köpt tidigare med och nu har de t o m sänkt priset på dem, kostar 229;-nu=)

      Kramis
      Adela

      Radera
  9. Hej Adela!
    Tack för tippset får bli en tur till Ikea! Varma hälsningar från ett soligt men kallt Göteborg.

    Kram Pia H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååå vad mysigt ni har det!Där ligger dom gött Simba vill också alltid vara med.Bara så fint på brickan.Ha det bäst.Kram Rita ♥

      Radera

Related Posts with Thumbnails