HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

torsdag 1 mars 2012

BLING IT WEBSHOP& HITTA MITT PEACEHALSBAND




Godmorgon bästa bloggvänner!


Redan torsdag, den här veckan har verkligen rusat iväg.

Har ni sett webshopen Blingit?
Tänkte tipsa er om den, för här finns det snygga grejer tjejer!;)

Här finns det mesta i smyckesväg som du letar efter. De bästa märkena och stort sortiment! Mitt Peacehalsband från OXXO har många frågat efter och inte lyckats hitta, men här finns det!=) 


Personligen gillar jag Unica of Swedens smycken mycket. Har en del smycken från det märket innan och har fallit helt för deras Buddhaarmband och snyggaste halsbanden! Kolla in deras härliga färger till sommaren.
Snyggt rosa, superfräscht turkos eller härligt orange!
Ursnygga korshalsband som man gärna blandar! Jättesnyggt på en helt vit outfit till lite solbränna i sommar.
Snyggt peacehalsband från Unica med!
Här har vi "mitt" halsband, Peacemärket i läderrrem från OXXO. Så snyggt och här har ni chansen att köpa det i Blingits webshop!
Det här fantastiskt snygga armbandet har jag provat i vår lokala butik Hem Å Vila!
549:- och riktigt snyyyyyggt!
Helt klart en favoritsnygg väska från fina Lilly of Sweden! Finns också i Blingits shop!
Liksom den snygga armbandet i skinn från Lilly of Sweden.


Hoppas ni hittar något ni söker nu;)



10 kommentarer:

  1. Godmorgon! Trevligt att vakna till så fina smycken. Tycker också peasearmbanden var läckra! Får checka lite senare! Ha en bra dag. Kram Helena

    SvaraRadera
  2. God morgon!
    Nu drar det i min ego tarm =)....måste knappa hem ett smycke därifrån. håller med dig att dom var såå snygga.
    Kram och ha en bra dag
    Gabriella

    SvaraRadera
  3. Gomorron !! Det var i den webbutiken jag beställde mitt Peace halsband..måste nog kika in där igen..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Nu är jag tyvärr ingen smyckemänniska direkt men armbanden med turkosa peasemärket får nog lov att hitta hem hit.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  5. Gomorron !Bara så snygga smycken.Vill ha massor av mysig smycken .Bara så skoj att ha många och byta med till olika kläder.Ha en fin dag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Snygga smycken! En webshop jag får kolla in ;)

    Ha det fint! Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Tack för tipset, vilka Buddha armband....ooooo bara vill ha allihopa!!!! Får nog ta en titt in där: Kan behöva lite mer sådan till min Buddha samling!!!
    Ha de bra! Kram

    SvaraRadera
  8. Jodå, här upptäcktes Blingit för ett bra tag sedan och ett helt gäng Rock by Sweden-smycken har hittat hit från dom;) Är sugen på ditt Peace-märke.....Kram!

    SvaraRadera
  9. Hej fina du! Tack för din gulliga kommentar på mitt inlägg om kärlek. Det värmer.

    Älskar alla dessa bilderna ovanför.....oj så mkt VILL HA ;-)

    KRAM

    SvaraRadera
  10. Ett rosa Buddhaarmband hitåt kanske?
    kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails