HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 2 mars 2012

DAGENS HM SPETSKLÄNNING & LILLA B



Hallå fina flickor! (& pojkar!;))

Men åååå vilket väder vi har! ♥ Njuter ni?
Har kört altanhäng i solen med kaffe idag tillsammans med mina vita älsklingar. De gillar solen lika mycket som mig;)

Fika först i dag med på stan med en vän;) Premiär med HMs spetsklänning, hörrni den är riktigt fin! Dagens var den tillsammans med bruna "skinnrallor" (fusk) också från HM, brunt armband i skinn från Lilly of Sweden.
 Söt ärm och jag tyckte det var fint att få till ett "tuffare" stuk med byxorna till så det inte blir för sött...
Fin i sommar med mockastövlar och bara ben kanske...eller är den för kort för en lady i min ålder månntro....hmm....;) Ja kanske...men vita jeanstights funkar ju.
Sällskap av sötaste pinglan, lilla B...så go hon är den lilla damen. Fyller 9 år i april;) Tänk vad tiden går...i hela 6 år har hon varit min nu, hon bodde i Växjö innan. Lille Theodor firar födelsedag snart, den 8 mars blir buskillen 5 år.

Jag hoppas ni har en toppenfredag!

KRAM


18 kommentarer:

  1. Men oj vad snygg den är! Och så fin du är i den - inte alls för kort förresten!

    Vilken storlek har du?

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tack söta!!
    Jag har st 38! Vet av erfarenhet att man bör gå upp en st i HM plagg;)

    Kramis
    A

    SvaraRadera
  3. Mon dieu. Jag vet inte vilken kombo som är snyggast. Du kan definitivt ha den med bara bruna ben. Bara du inte kör några vampiga pjuks. Då blir det för mycket vilja men inte kunna. Skitsöt!

    SvaraRadera
  4. Men åååå så fin den var! Min har fortfarande inte kommit. Du har matchat den sååå snyggt med de lite tuffare skinn-tightsen...Toppen i sommar också med bra ben...najs

    Ha en jättefin helg fina du och tack för dina uppmuntrande ord hos mig ang kissen

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  5. Åh vad fin du är i den! Jag fick faktiskt hem min idag och den får absolut stanna. Ser framför mig bruna ben, mina fina sandaler och nymålande tånaglar :)

    Ha en mysig kväll!

    kram

    SvaraRadera
  6. Med de benen kan du ha vad som helst!!!!

    Önskar dig en fin helg
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Hej, syggt- och hur gammal eller ung är ladyn .Mvh Lena

    SvaraRadera
  8. Jag har också tittat på den klänningen den är så fin..
    Vilken sötnos lilla Pinglan!
    Ha en trevlig helg!
    Kram Carita

    SvaraRadera
  9. Håller med vuxenmamman, du har ju skitsnygga ben för din (=min) ålder, hihi! önskar jag kunde ha en sån kort klänning:)
    Dina stövlar gillar jag också, vad är det för märke?
    kram fina du!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stövlarna kommer från Ellos, inshoppade för snart 2 år sen, men det kan finnas liknande!=)

      Kramis

      Radera
  10. Gud så fin! Och hade jag dina ben skulle jag köra barbent! Armbandet är skitsnyggt med! Kram

    SvaraRadera
  11. Hej raring! Den var snygg:))) Och min lilla Millie fyller 5 i april, ja herregud vad tiden går/ Stor kram Anne

    SvaraRadera
  12. Tack alla ni godingar vad ni är snälla jämt!;)

    Kramis!

    SvaraRadera
  13. andra gången jag ser den på en blogg här ikäll och känner att jag MÅSTE till H6M imorgon...*skrattar...du var galet snygg i den.....KRAM från göteborg och mig Pernilla

    SvaraRadera
  14. Jag tror betsämt att jag måste bege mig till en HM butik :-)

    Ha en fin lördag

    SvaraRadera
  15. Åhhh så fin du är..klänningen är jättefin !! Du..min lilla Nisse blir också snart 9 år..inte klokt vad tiden far iväg..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  16. Shit, vad snygg du är kvinna! Och du har extemt god klädsmak! Ja, så är det bara.

    SvaraRadera
  17. Du har ju en kanom figur ,så fin i allt och en fin stil har du.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails