HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 28 mars 2012

MER FIX I SOVRUMMET SKA DET BLI




Godmorgon fina vänner!


I dag ska jag försöka "få till" något bra för små pengar till det som återstår att fixas i sovrummet. Har klurat på nu när jag är så nöjd med den fina rosentapeten, hur man ska få till en mer skön ombonad känsla där inne. Behöver mer mörker dagtid ibland med för att sova bra efter nattjobb och gärna något som höjer "myskänslan" ännu mer.

Jag tänker tyger, helst hade jag sett en smutsrosa matt tung sammet eller sidenliknande tyg (men det tror jag är svårt att hitta), från tak till golv över hela ena väggen, som man kan dra för på skena i taket...en hotellrumskänsla helt enkelt!;)
Jag tänker också vita, tunga gjutjärnsljusstakar i olika höjder på det vita gamla skåpet, färska blommor, kanske rosor eller en skir hortensia...

Ja, vi får se vad det slutar med...;)
Har ni några fina tips?

Ikea, here we come!=)


Kram

A

4 kommentarer:

  1. Tror du kommer på en bra lösning! Du är såå duktig på det där! Ha en underbar dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en Nice ide! Kommer bli jättefint hur det än blir, för du är så duktig!
    Köp en ögonmask annars, funkar rätt ok om den inte sitter för hårt!
    Ha en bra dag på Ikea
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder,Hoppa att du hittar något du gillar.Ha nu en fin onsdag vännen.Kram Rita ♥.

    SvaraRadera
  4. Jag tänker genast sängkappa i kraftigt tyg. Kanske i en mörk ljungfärg för att få lite mustigt i rummet.

    Fast vem är jag som ska ge dig tips......du vet bäst själv. Det är jag övertygad om.

    KRAM

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails