HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 28 mars 2012

MINA ODD MOLLYFYND

Hallå girls!

Om ni är nyfikna på mina FYND med stora bokstäver så kommer de här!
Jag är så nöjd så jag svimmar en smula...;)

Klänningen överst är en sån DRÖM och jag tror den måste upplevas live=)
Alltså, kan man köpa en klänning som väger säkert 1,5 kg med den tyngden i, med den vidden i kjolen, med dessa handbroderade brodyrerer och spetsar och dessutom har kostat 7.495:- i butik för 1250:- ("någon" prutade extra mycket,)) så gör man det...utan tvekan kan jag säga!
Den är så fantastiskt fin!
Den fanns i Odd Mollys provkollektion som består av 1or och då är man lite glad att man är liten och (mesig;))☺

Nästa fynd är den sanslöst fina Amerind dress. En eftertraktad klänning av mig och många. Fanns också en 1a i provkollektionen, har kostat 2.695:- och nu 800:- för mig;) Superfin på och användbar året om!
Den fina virkade kanten nertill är lovely;)
Det fina sidenlinnet är sött som en karamell...blir finfint till sommarens bränna;)
Halva priset på ordinarie;)


Hoppas mina fynd kanske gav er lite inspiration att fynda;)


22 kommentarer:

  1. Oh my vilka fynd! Tur ska man ha och kan man pruta är det ju ännu roligare!! Kul!
    Ha en bra dag!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vilka fantastiska fynd du gjorde och duktigt att pruta.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  3. Kan inte annat än att gratulera :) narcissus är verkligen en dröm!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen och så bra då fick jag namnet också!=)

      Kramis!

      Radera
  4. Hej! Var har du hittat dessa?
    Mvh Anna

    SvaraRadera
  5. Hej Anna!
    På Freeport i Kungsbacka!

    SvaraRadera
  6. Superfynd! Grattis till de fina och jag ser fram emot att se dig svischa omkring här i bloggen i dom.

    Kramar!!

    SvaraRadera
  7. Ohh snyggt, mycket bra fyndat =) Kram på dig.

    SvaraRadera
  8. Hej igen :) Hela namnet på klänningen är Narcissus Strap Dress
    Kram

    SvaraRadera
  9. Ojojojojojojojoj!!!!!

    WOW - VILL HA! VILL OCKSÅ ÅKA DIT! BUMS!

    Kram

    SvaraRadera
  10. Åh vilka fynd, jättefint kram

    SvaraRadera
  11. Herregud vilka fynd! Den översta blir jag ju grön av avundsjuka över:) Kram

    SvaraRadera
  12. Förstår att du är mer än nöjd. Vilka kap du gjort grattis!!!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Helt ljuvliga klänningar.
    Ha en fin dag. Kram kram Malin

    SvaraRadera
  14. Åhhhhh helt underbara !! Vilken tur att du är en etta, jag kan ju bara drömma, jag som är en trea..himmelska klänningar...då blir man lycklig !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  15. Hjälp. Du är ju makalös på att pruta. Lyllo dig som är liten och nätt. Jag är en standard tvåa som alltid har svårt att hitta stl kvar. Är den översta klänningen lång eller till knäna? Jag vill se dem på. Kram

    SvaraRadera
  16. Såååå himla fina! Den översta är klockren! :)
    Kramar

    SvaraRadera
  17. WOW!! Vilka fynd!! liiiite avvis är jag allt.....men du är väl värd dessa ;-)
    KRAM snygging!!

    SvaraRadera
  18. Gud vad snyggt!! Ibland är det perfekt att kunna ha provkollektionen :-) Den där Amerinden har jag sett på många många gånger utan att slå till. Tänkte det får bli en tur till Freeport till veckan!

    Kramar

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails