HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

söndag 14 juli 2013

FUNDERAR DU PÅ ATT GÅ PÅ DIGGILOO? GÖR DET!:)




Hallå i kvällen!


Ja, en hel vecka sen vi var på Diggilookonserten och nu kommer bilderna,
men bättre sent än aldrig eller hur?=)

Med 7000 glada besökare i vår lilla stad så var kvällen så lyckad och det var en av de ljuvligaste sommarkvällarna! Skön underhållning för hela familjen och alla åldersklasser, om du frågar mig och jag tycker de är riktigt proffisiga! Funderar du på en Diggilookväll framöver så är det väl värt pengarna.
En 3 timmar lång show där det händer saker hela tiden;)
I skönt sällskap med mannen och bästa vänner, så hade vi en toppenkväll!

Hoppas du njuter av bilderna;)

Fnissiga & glada!=)


Hoppas ni har en skön söndagskväll! 
Nu sticker vi och badar;)




4 kommentarer:

  1. Får väl ärligt erkänna att det finns mycket mer jag hellre ser än Digiloo;) När en slags allergi mot Perelli. Men jag vet många som går när dom är i Hällefors på somrarna som tycker att det är skitbra! Kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du säger så för vi har biljetter till söndagens Diggiloo i Järvsö. Jag längtar som en tok och hoppas på fint väder och att Charlotte perrelli kniker;)

    Kram Teres

    SvaraRadera
  3. Wow!! Vilka härliga bilder och va nära scenen ni stått (suttit?). Jag har aldrig tagit chansen till att kolla Diggiloo men jag har hört många som är så nöjda med upplevelsen! Kram Sara

    SvaraRadera
  4. Kanonbilder. Vilken fantastisk klänning. Sååå fin.
    Ska inte du på Robbie på lö? Vi hoppas på lika fin kväll eller hur?
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails