HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

söndag 14 juli 2013

I DEN UNDERBARA SOMMAREN...

Uti vår hage där växa blå bär.
Kom hjärtans fröjd!
Vill du mig något, så träffas vi där.

Kom liljor och akvileja,
kom rosor och salivia!
Kom ljuva krusmynta, kom hjärtansfröjd!


Hej mina vänner!

Just nu låter jag, säkert precis som ni, sommaren ta mycket plats!:)

Njuter av vädret och försöker vara ute så mycket som möjligt, samtidigt som jag jobbar mycket.
Jag ääääälskar den här årstiden!


Återkommer till er i kväll och då ska jag äntligen visa er bilder från vår underbart härliga kväll
 från Diggiloos konsert!



Vi ses ikväll!

KRAM

Adela

7 kommentarer:

  1. Vilken härlig klänning vart har du köpt den?
    Ha en bra dag
    Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Linda:)
      Köpte den i en butik i Borgholm på Öland vid torget, men minns dessvärre inte namnet på den!

      Kram
      A

      Radera
  2. Härliga fina sommarbilder på dig! Ha det gott och njut av vädret, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar sommarklänning! Ha en fortsatt fin sommar!!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara bilder... Gör du det jag tror???
    Kram Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha haaa nej du, vi plockade blommor;))

      Kram!

      Radera
  5. Härliga fina sommarbilder på dig! Ha det gott och njut av det underbara vädret.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails