HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 19 augusti 2013

ATT SE FINA YSTAD SALTSJÖBAD




För er som inte besökt Ystad Saltsjöbad så kom jag på att jag har några bilder ni inte sett;)
Superduperfint på alla sätt, ja vilket ställe helt enkelt!!

Snyggt inrett, det är ju det mina ögon faller på direkt, med stil, elegans och lite marin/loungekänsla...som det väl ska vara vid havet! Baksidan ner mot havet var underbar vid strandpromenaden och möblerna i kraftig rotting tippar jag kommer från Artwood (utan att alls veta...;)) Galet snyggt i alla fall med den kraftiga rottingen, sirliga vita gardiner/skynken som rörde sig i vinden, kraftiga plankor i borden med många fina glasljuskoppar på...helt i min smak;)
 En del av SPAavdelningen med poolen...
 Flott välvårdat hotell...
Ja vad tycker ni?=) Boka in en helg här vore väl toppen?
Väldigt fint ställe, men om jag ska jämföra det prismässigt med det omtalade ( i denna blogg=)) St Jörgen SPA & Resort så är det minst lika fint och betydligt prisvänligare;) Bara som ett tips!

På tal om att jämföra priser så är detta ett exempel på hur man kan "tjäna" på att vara om sig och kring sig när man spanar runt i webshopsvärlden!
Min spegel  Bolina i koppar från House doctor köpte jag HÄR för 550:-
Exakt samma spegel kostar HÄR 699:-!
Mnjaaa....det var väl ändå en ganska stor skillnad?!


Ha en toppendag vänner!
Nu blir det emjobb!:)
A

5 kommentarer:

  1. Det ser jättefint ut. Vet flera som varit där och varit så nöjda. En vacker dag så...

    Snygg spegel!

    kram

    SvaraRadera
  2. Sanslöst fint ställe! Men jag håller med om att det är dyrt att bo där. Brukar nöja mig med att gå förbi och vara lite sotis på alla som bor där;) Kram

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder från mitt favoritställe på jorden Ystad! Och TACK för att du visade bilder på en vit pergola för jag har inte trott på den färgen tidigare! Vi håller nämligen på att bygga en och vi är inte överens om färgen!

    KraM anNA

    SvaraRadera
  4. Det ser helt fantastiskt ut! Jag skulle vilja åka dit tillsammans med maken någon gång.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Så fin spegel! Jag fyndade faktiskt en snarlik på loppis (dock utan kedja och med läderband istället) för ynka 40 kr. Kap!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails