HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 20 augusti 2013

LÄNGTAR EFTER REGN NÄR JAG SER DESSA....




...Eller jag kanske tog i lite där, jag kan gärna strutta runt i dessa i solsken med!
Snyggingarna kommer ifrån Stylesnob och är ganska prisvänliga jämfört med ex Hunter, 749:-

Annars målar jag idag...några auktionsfynd får lite svart färg och mer ska det bli, men nu tog färgen slut:)
Är i förändringsvåg i mitt hem och vill egentligen göra om mer än jag kan.
Är så nöjd med min möblering i mitt vardagsrum, men lite förnyelse i form av färg på något bord osv kan jag inte motstå och att flytta runt på saker. 

Dessutom ska jag själv stå och sälja ganska mycket på en större loppis på söndag, så jag har rensat hej vilt och det är SÅ skönt! Ut med det gamla och in med något nytt kanske?;)
Hoppas många kommer och att jag får sälja lite;)
Ja de ev pengar som loppisen kan inbringa ska gå till en start på kanske något nytt till hemmet eller en tripp till Ystad och Svarte igen som känns som ett stort MÅSTE snart pga längtan tillbaka, eller kanske en weekend till Stockholm i höst...ja en liten början på något av det kan det nog ge;))

Många funderingar går kring sovrummet och där ska det också hända lite småsaker!
I kväll ska ni få se några inspirationsbilder...men än så länge är jag i tänkartagen hur jag ska göra och
det kan ta sin lilla tid.


Njut av sensommareftermiddagen så länge;)


2 kommentarer:

  1. Ja de var verkligen snygga dessa stövlar! Hoppas du får sälja mycket så du får en bra start på vad det än blir nu då:) Kramis Nilla

    SvaraRadera
  2. Men vilka läckra stövlar..Vad duktig du är att stå och sälja. Jag tycker det är så jobbigt när folk ska pruta på saker som man vill ha 30 kr för.. Men hoppas du får sålt mycket.
    Kram Helena

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails