HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 24 januari 2014

HIGH HEELS & VARDAGSLYX

High heels och så snygga!
Stövletterna från HM tänker jag ha kul i, kan passa bra under 
den här roliga helgen som närmar sig;) 
Fynd tycker jag så passa på!:)



Goooodmorning!

Pigg och glad idag, fredag är ju härligt!

Fast jag tycker de flesta dagar har sin tjusning, bara man fyller dem med lite vardagslyx
emellan "alla måsten";) Försöker vara bra på det och det gör livet roligare än bara "äta, sova, jobba".
Vi äter ofta en mysmiddag en ex tråkig tisdag med ett glas vin, tar en fika ute en kväll och bara sitter och pratar, åker till någon stad och bara kikar runt eller gör något annat vardagsmysigt som lyser upp tillvaron.

Jag gillar inte det enformiga...är en "likare" av oregelbundna arbetstider om det fungerar, olika uppgifter och olika saker att göra. För mycket rutiner och slentrian gör mig seeeeg och uttråkad.
Lediga stunder är jag sällan still. Ägnar mig alltid åt fotografering, bloggen, andras hemsidor, lär mig mer inom foto via nätet (det senaste från Moderskeppet), fix hemma, mina hundar, inredningsstylingar, skyltningar, läsa böcker eller faktatidningar, men gillar man det man gör så lyckas 
man ändå finna avkoppling i det;)




Har köpt det här roliga filtret som du får runt en hundring i runda slängar, ett Close-up filter 52 som ska testas!:) Gör att du kan komma mycket närmre ett objekt du vill fota, men det krävs att du använder det på rätt sätt.



I dag ska det skyltas och fixas i butiken:)

Skön fredag till er vänner!






5 kommentarer:

  1. Vilket fynd :), ser fram emot att se dig slå klackarna i taket med dessa..;) stor kra och underbar fredag till dig raring/Diana

    SvaraRadera
  2. Önskar jag kunde gå i sådana snygga stövlar, men då skulle jag bryta benen. Har några macroringar hemma, men det ända jag får skärpa på är typ bladlöss, så de ligger i en låda och skräpar.
    Trevlig helg på dig.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. God morgon =) Så hittade jag tillbaka till din mysiga blogg. Bytt dator och tappat massa med bloggar, men nu sparar jag din. Vilka snygga skor. Superläckra :)
    Jag tycker din filosofi låter härlig, lite vardagslyx och inte så enformiga dagar, det gillas <3
    Kram och njut av fredag

    SvaraRadera
  4. Funderar också på höga klackar i helgen ;-)

    Ha en skön fredag!

    Kram N

    SvaraRadera
  5. Så snygga! Avkoppling är attgöra precis de saker som du skriver om! Kram Nilla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails