HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

lördag 25 januari 2014

PHRENOLOGY - TIPS FRÅN IEMS





Hej lördag!:)


Oj vad veckan rusat!
Nyss var det söndag och nu är det lördag...så är det ibland.
Veckan var intensiv med jobb, möte, nagelfix, skyltning och omplock i butiken, fix av ett företags hemsida, besök i Jkpg och kikade in all vårinspiration, så igår föll jag i soffan tidigt;)
Visst är man tröttare den här årstiden med? Dessutom är jag en frysis så jag fryser hela tiden, trots att
jag klär mig efter det kalla vädret;)

Fint på mitt vita skåp är huvudet med Phrenology!
Läran om hjärnan, fritt översatt;) Finns på IEMS för en liten peng för er som suktat 
mer över ett betydligt dyrare sådant på Artilleriet;) 
På en bokhög med fina gamla böcker och ett doftljus från Voluspa så gör det ett fint stilleben.

Mmmm mysfrukost tidigare i dag!
Mild yoghurt med färska jordgubbar, nötter och honung
färskpressad apelsin och så kaffe såklart;)

Nu ska vi ut i skogen de vita och jag!
Vet ni vad?
Min onda fot som jag har haft i över ett år är äääääntligen bättre!
Törs knappt säga det högt, men NU kanske jag kan börja löpträna igen;)


Fin  & Skön lördag!

A

1 kommentar:

  1. IEMS finns i Malmö men jag har inte lyckats ta mig dit än. Måste planera in en dag för de verkar ha mycket fint!
    Din frukost ser underbar ut!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails