HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 7 februari 2014

ATT PIFFA BADRUM





Goooooodmorning mina vänner!


Startar rakt i badrummet idag och har piffat lite där:)

En liten hörna med Marrakechplattor i ljus grå nyans och vitt, blev superfint i ena hörnet med en ljuslykta från Indiska. Bor man i hyresvåning så gör man och jag är glad för klinkersgolvet och de 
kaklade väggarna, men lite fint marrakech gjorde det ännu bättre. 
 Doftljus, handsoap och handlotion från fantastiska Fröjd af Sverige har inkommit till butik Zanslösa och jag kan lova er att de är underbara! Handlotionen använder jag som bodylotion med och dofterna är mumma! Älskar när det är Patchouli i! Superbra priser och världsklass på dessa produkter! 
Stort plus med för urfräscha förpackningar och I just love pumpar på flaskor!
 Mycket fräscht i badrummet med dessa produkter.
 Mjuka vita frottéhanddukar, Tine K fat och doftljuset af fröjd:)
Rumssprayet t hö också med Patchouli finns också på Zanslösa och är lika fint det! 
Så god doft att spraya runt lite för att fräscha upp!


Det var ett fredagstips från mig:)
Skön fab fredag så ses vi snart igen!

A

3 kommentarer:

  1. Underbart med pumpförpackning, älskar jag ! Tycker inte om tuber som blir klämda och kladdiga.
    Fint fat och golvet är ju 2-die-4
    Kram och trevlig fredag
    /Jess
    www.annorlundaunderbara.com

    SvaraRadera
  2. Bara så fräscht i ditt badrum .Ha en Fab fredag rara du .Kramar Rita

    SvaraRadera
  3. Så fint i ditt badrum!! Det där Marrakech kaklet hade jag verkligen velat ha här hemma, supersnyggt!
    Ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails