HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 5 februari 2014

VÅRFINA BOOTS & LITE ANNAT ALLVAR




En tisdag som verkligen är en tisdag....
Och jaaa......då ser ni hur snurrig jag är...det är ju ONSDAG i dag?!:))

Huvudvärksdag som det är ibland och lite annat att fundera på, men alla dagar är ju inte 
"en dans på rosor" som någon uttryckte det, 
det vet vi ju alla:) Men det är ju samtidigt det som gör att andra dagar känns så mycket bättre.
Samtidigt om man ser som jag, med säkert många andra på 4ans, 
"En resa för livet" igår, så ska man nog inte gnälla alls....någonsin mer...om något!
Hur kan man binda barn i sängar??!


Och mitt i detta jag skriver om så visar jag något motsägelsefullt i detta sammanhang...men det är väl också så livet är. Av ett julklappspresentkort valde jag dessa finingar till boots från HM!
Snygga boots och ser verkligen "dyrare" ut än HMshoes;)
Ja man kan ju pigga upp sin vardag med detta med.
Jag tror vi alla piggar upp oss då och då, men också ser livet som det verkligen är.
Många skänker pengar till djurrättsorganisationer (som jag ex gör), många har fadderbarn, många jobbar för andra saker ideellt, men samtidigt verkar det behovet hela tiden öka med tanke på hur världen ser ut. 



Jag hoppas i alla fall att ni har en fin onsdag, jag är så glad att ni hälsar på mig här och 
att vi är nog många som inser hur mycket vi har att vara tacksamma för.;)

Kram

Adela

2 kommentarer:

  1. Tjoho, nu läser jag för ovanlighetens skull på en dator, så nu passar jag på att kommentera också.
    Missade programmet igår, men kanske lika bra. Klarar inte av att se det bara. Det betyder inte att jag blundar för det. Är med i ett kvinnonätverk som jobbar för/skänker pengar till välgörenhet.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag klarar inte heller att se det, kan inte alls koppla bort det sen. Men skänker och har alltid skänkt till bl.a Unicef och Amnesty. Har även jobbat ideellt för välgörenhet. Jag vill lära min son att vi ska hjälpa varandra! Gillar nya skorna:) Kram/tanja

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails