HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

lördag 22 mars 2014

IBLAND FÅR JAG LUST ATT TA MED MANNEN OCH FLYTTA...;)



...som till den här lilla 20-tals pärlan på Olivedalsgatan i Göteborg!

Men attans VAD mysigt och fint!
En liten 1.5 men vi skulle ju få rum!:D
Man har ju allt man behöver ändå och några tassar får ju också rum här.
Visst får man idéer ibland och jag tänker ofta så nu när man har stora barn.
Då blir valmöjligheten desto större:)
Kanske flytta iväg ett par år och sen kan man återvända om man vill,
då har man testat det med;)
Alla ljuvliga bilder kommer från Alvhem Mäkleri och Interiör!

 Tycker det är så fint med bevarade tegelväggar inomhus!
 Blått är inte min färg men gärna en annan Cole & son tapet!

Mysigt eller hur?

Tack för alla röster ni lägger på 
Ni är för goa!


6 kommentarer:

  1. Compact living när det är som bäst. Härliga bilder.

    SvaraRadera
  2. hej gumman!
    Klart jag röstar..;)
    Vilken mysig lägenhet. Ja ibland kan vi också känna att oooh vad skönt det skulle vara... men vi har inte bott färdigt i hus än..;) så det får vänta..
    Ha en fin lördagkväll!
    Kram katarina

    SvaraRadera
  3. Klart jag rösta varje dag ;)Å vilken helt underbar våning ! Ja den hade jag inte tacka nej till .Ha en skön lördagskväll .Kramar Rita

    SvaraRadera
  4. Gud vilken mysig liten lägenhet! Gillar allt.
    Klart jag röstat idag igen.
    Kram helena

    SvaraRadera
  5. Riktigt mysig lägenhet!
    Varför bo stort när man kan mysa ihop i en liten lgh. Mer kärlek =)

    SvaraRadera
  6. Samma här men här har vi barn också. Såg att vi har lika jacka synd bara att man inte kan ta bort pälsen. kram Sussi från dalarna.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails