HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

lördag 22 mars 2014

VILL NI SE MINA FAVORITER FRÅN KATE HUDSON PÅ?




Hallå lördag och 
alla tjejer!

Gissar att ni är som mig så ni vill gärna se några plagg på?

En snabbis igår på stadens Lindex och jag hittade mina absoluta favoriter!
Ni får bortse från mitt osminkade naturella jag (som bara var hemma och målade igår;)), konstig sken av belysningen i provhytten och ett litet strykjärn på tunikan så är vi i hamn;)
Toppensnygg tyckte jag och föll som en fura.
Jag har st S men de är rymliga i storleken och modellen är ju rymlig i sig.

 Sooouuuupersnygg var jackan i mitt tycke! Lite liten i storlek så jag gick upp till 38.
Någon sa "stel" men jag tycker den var helt ok och en Adelajacka alla gånger! 
Ursnygg!
Vad tyckte ni??:)
☺☺☺

Nu ska jag måla igen men 
vi ses senare och som sagt,:)

♥♥


4 kommentarer:

  1. Den jackan var grymt snygg!! Är det verkligen Lindex?
    Kram CC

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Provade en hel del jag också, men köpte faktiskt inget. Inte riktigt mina färger tydligen.
    Helle

    SvaraRadera
  3. Jackan var snyggast. Den andra inget särskilt.

    SvaraRadera
  4. Både tunikan och jackan är supersnygga .Man kan inte tro det är från Lindex helt i min smak -Kram Rita

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails