HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 4 april 2014

NÄR MAN HAR LITE NYTT I VARDAGSRUMMET




Hej mina fina!

Kort text från mig idag men ni kan njuta utav bilderna;)

Lätt (understatement) handikappad i vä hand efter operation igår så är det svårt att skriva.
Har ganska ont idag med, vilket väl är helt naturligt dagen efter=)

Njuter gör jag av solen i alla fall och den nya snygga mattan fr Jotex som med 30% rabatt  kostade nästan ingenting;) Toppensnygg och en matta gör mycket!
Ett fint kuddfodral från DAY home ligger på fotpallen med och jag är så nöjd med det.
Fin present när man behöver piggas upp;)

Inga stora planer för mig i dag, handen i högläge och vila, jag känner att den finns!;)
Ska till mannen och blir ompysslad där, så vi ses nog framåt kvällen;)

STOR KRAM ALLA 
och TACK för hälsningar här och på Insta! ♥



3 kommentarer:

  1. Så himla läcker matta ! Ja du har det så himla fint och mysig hemma hos dej .Hoppas du blir bättre i din hand .Kramar Rita

    SvaraRadera
  2. Åh, vad du har det mysigt.Skickar över en stor kram till dig vännen/Diana

    SvaraRadera
  3. Vad trevligt och fint du har det hemma! Tokgillar alla dina kuddar! Är ju kuddnörd så det förslår, visst finns det alltid plats för en kudde till? :-) Krya på dig med handen! Kram Ulrica

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails