HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

lördag 5 april 2014

VAD HÄNDER IDAG?




Ja här är det ganska lugnt kan jag säga;)
Mannen roar sig med sina barn och jag ligger hemma och vilar handen 
som är svullen och bultar lite. Är sällskapssjuk och längtar ihjäl mig till påskhelgen då vi åker på SPA! Guuuud så gott det ska bli!

Har hunnit läsa en himlens massa bloggar och gud vad kul det är att se alla dessa mängder av olika duktiga tjejer det finns! Jag skulle vilja träffa dem alla!! SÅ mycket inspo som man får i bloggvärlden existerar ingen annanstans tror jag.

Passar på att pyssla om mig själv lite med fotbad och snart ska masken ovan penslas på;)
Har hört så mycket bra om den, så det ska bli kul att testa!
Med en fin rabatt genom den här sköna pinglan så fick jag hem 5 påsar med posten!
Tack för det Helen!
 Mmmm....välja färg till tårna....ilandsproblem,)
 Yes vi kör den här ett tag nu, fin lite nougatbrunlila ton...
Sitter här en del som sagt, men har så svårt att skriva med bandaget just nu.
Visst går det med pekfingervalsen med hö, men jag är van att skriva med båda och fort!
Sitter i sen min sekreterartid då jag som garnisonschefens chefssekreterare skrev protokoll på protokoll!:)
Ler åt den tiden...en av de bästa arbetsplatser jag har haft och den absolut bästa chefen ever!
Komiskt med att jag ibland knappt vet vad jag skrev....militära termer är inte de lättaste mina vänner!=)

Lite vila nu och sen ska jag piffa till mig och ut och äta med mina gamla killkompisar!
Alltid lika kul att skratta med dem;)


Fin lördag till er

Adela

5 kommentarer:

  1. Hoppas du får en trevlig kväll, låter så! Den masken fick jag också testa förut. den var bra tycker jag. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Härligt att pyssla om sej själv.Hoppas det blir en trevlig kväll.Kram Rita

    SvaraRadera
  3. Härligt att pyssla om sig själv :) kram Diana

    SvaraRadera
  4. Ska också på spa till påskhelgen, kommer hem till Sverige på blixtvisit.
    Vart ska ni åka ?? Kram jess
    http://www.annorlundaunderbara.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi ska till Falkenbergs Strandbad!;)
      Läste att du skulle till fina Tylösand eller hur?=)
      Kram
      A

      Radera

Related Posts with Thumbnails