HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 6 oktober 2010

Nytt snyggt från Anita på Heden - väskor, armband, broscher m m!

Hello alla chica bloggvänner!

Morgonen här startade ”bra” med att försova sig lite…attans vad trött man kan vara på höstmorgnar! Nu hann jag visserligen men det blir lite stressigt!;)

I går var jag och träffade Anita på Heden som gör alla fina halsband, väskor och broscher. Så kul att få träffa henne och hon är en enormt kreativ person! Kika här nedan på hennes alster…Å så mycket fint! Nytt är hennes väskor i tovad ull med olika detaljer, nya armband som är to die for, broscherna och titta på lampan. Är den inte helt underbar?! Här kommer massor med bilder men jag vill ju visa er allt fint!=)
Kom ihåg hennes hemsida om du vill kika mer eller beställa. Dessa produkter här nedan finns i vår lokala mysiga butik Hem Å Vila och ni kan även beställa och handla där.
Jag fick en present av henne i form av den här ljuvliga broschen som är superfin på det mesta! Jag ska i första hand ha den att sätta ihop min snygga cremefärgade kofta med volanger som jag köpt där med, om man inte vill knyta den=)
Titta och NJUT!











Önskar er en härlig dag!

KRAM


Adela




2 kommentarer:

  1. oh vad mycket snyggt, måste spanas in. Tack för tipset!
    Kram

    SvaraRadera
  2. WOW vad mycket snyggt.Det helsvarta var bara såsnyggt.Nu blev jag kär igen♥ Vad kostar dom?Ha det gott rara du kram Rita ♥

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails