HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 8 april 2014

EASTERTIME




Godmorgon  sunshines!

Lite påskinspo i all enkelhet kan vara fint just nu eller hur?

Påsken närmar sig och den ligger sent, men jag tycker på något sätt att den ska vara senare i april;)
Det behövs inte så mycket alla gånger för att få till lite stämning och inspiration!
Några fina ägg och fjädrar i en RIFskål och ett "silverägg" på bordet räcker så länge.
Lite ris ska nog plockas med, men ris och fjädrar hemma hos oss i kombination med katt och även lille Theodor, brukar inte vara någon bra kombo;)
I köket har jag pyntat lite med, men det får ni se i ett annat inlägg.

 I en betongkruka på balkongen står fina knoppiga små påskliljor tillsammans med olika fina keramikägg. Förr pyntade jag mycket mer, men tror att "less is more" kommer med åren;)
Ägg från Affari och jag såg att Blomstertid i Jönköping hade liknande fina ägg!



Snart kommer det att hända nya spännande saker här i bloggvärlden!
En ny bloggportal håller på att födas och jag hoppas att 
DU vill följa med på resan?;))

4 kommentarer:

  1. Smakfullt och alldeles lagom :), spännande....och galet kul kommer det att bli kramis Diana

    SvaraRadera
  2. Så fint, lagom mycket pynt. Här hemma finns inget påskpynt ännu men lite ris ska få komma in.
    Såg på Insta att nåt är på gång, vad spännande, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Verkligen smakfullt! Här ska också pyntas!

    Vad spännande med portalen, läste det hos Dianasdrömmar tror jag det var - antar att det är samma :-).
    Kul kul!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder på fint pyntat hem, du har så himla bra smak och fint hemma hos dig vad man kan se på alla bilder du lägger ut
    Kram Linda

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails