HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

söndag 16 maj 2010

Skön hemmakväll



Fördelen med att vara borta många kvällar och även nätter i veckan är att man uppskattar väldigt mycket att få vara hemma sen och ta det lite lugnt;) Har tillbringat en halvtimme i solen och bättrat på färgen. Smart eller hur?...Tänkte vara brun under gipset när det väl ska bort sen, eftersom jag utgår ifrån att solen kommer att stråla varje dag nu när jag ska vara hemma och jag kan päsa i solen!;) Har lite hemmaspa med fotvård och hårinpackning med, skönt!

Ser fram emot att göra lite roliga saker framöver! Ibland får man "offra" en del för helgjobb och denna helgen har jag missat en rolig bröllopsfest jag fick tacka nej till och en kul westieträff idag som vi har en gång om året. Ca 30 westiägare och ännu fler hundar träffas i en enda röra och har kul;) Men that´s life folks...smällar man får ta!
Dags att varva av söndagen. Lär mig väl lite nya grepp i morgon som jag kan lära er sen;-)

Sov så gott sen;)

Adela




3 kommentarer:

  1. Vilket otroligt mysigt badrum du har, förstår att det är härligt att ligga där. Speciellt om du är borta så mycket på vardagarna.
    Ha en härlig vecka!
    Camilla

    SvaraRadera
  2. Din röda katt är såå fin! Du visar så mycket fint! Ser underbart ut! Kramar Susanne

    SvaraRadera
  3. Gips? Vad har jag missat?

    Kram Åsa

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails