HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

lördag 19 juni 2010

Godmorgon lördag!







Solen går upp tidigt och det blir aldrig riktigt mörkt på natten, mysigt eller hur?;)
Snart dags att åka hem och sova när ni kanske ska gå upp, för här fick man jobba över rejält.
Här har vi jobbat hårt i natt men framåt morgonen lägger sig lugnet.

Igår fick en favoritblomma, pionen följa med hem och en annan härlig sak. Någon slags lejongapsblomma som jag tappat namnet på. Visst är den fantastisk?

Om jag hade varit bjuden på bröllopet idag hade jag utan tvekan valt en likadan klänning som Victoria själv bar på den stora festen i går! Vilken klänning!;) Nu har jag ju inte behövt bekymra mig om det så hon får ha den för sig själv:-)
All lycka i dag till brudparet!

Sov gott säger jag och Godmorgon till er;)
Adela

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails