HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 28 juni 2010

Sötsaker








Ballerinor och sandaler kan man aldrig få för många av eller hur?;) Finns hur mycket fina modeller som helst ute i butiker och på nätet! Sötast är nog den översta tycker jag i pudercremerosa med vristrem och små pärlor. Att det sen är stor sommarrea nu gör ju inget heller;-)
En snabbis till "storstan" nu och fika med vän sen ett ikeabesök för lite nödvändiga saker. Ska hinna springa i skymningen med när jag kommer hem. Mycket god mat i helgen...hmm.....;-)
Det doftar underbart hemma i mitt kök av den här lovely pionen! De skulle finnas året om.
En annan sak man vill spara på burk nu är det fina vädret! Tänk att öppna den i novemberdimman med etiketten på: "Sommaren-10, 28 juni, 25 grader varmt,hållbar till 110515":-)
Kram
Adela








8 kommentarer:

  1. Men nu blev jag tokförälskad! De översta ballerinorna - VILL HA !!! Tips på var de finns mottages tacksamt ;-)
    Pioner är ljuvliga.
    Kram Affi

    SvaraRadera
  2. Visst är de söta!? På Scorett nu dessutom med 30% R E A !! :-) Skynda o fynda;)!Kolla deras hemsida!
    Kramis
    Adela

    SvaraRadera
  3. Vilka fina skor! Tycker också bäst om den översta modellen!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  4. Tusen tack Adela. Nu hoppas jag nästan att det är regn och rusk på min lediga onsdag, så jag kan åka och shoppa :-D
    Krameli kram/Affi

    SvaraRadera
  5. Hej Vännen!
    Vilka söta skor.Nu måste man till scorett på onsdag när man är ledig;)Måste ju kolla läget om man kan fynda något? Man är ju lite skogalen då!
    Tänk att du oxå tänkte på en ny brödrost;)
    Kram Bettan

    SvaraRadera
  6. Ja, tänk om man kunde göra så med vädret! Söta skor:) Kram

    SvaraRadera
  7. Å vilket bra tips! SÅ fina!!

    Tack snälla, för dina fina kommentarer på min blogg. De värmer ska du veta.

    Kram Linda (Jolins inredning)

    SvaraRadera
  8. Åhhh...längtar till mina pioner slår ut! Kram!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails